Nem.
Ricsii\" post=\"42371\" timestamp=\"1267629880\"]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Nem lehet. Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Nem lehet. Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba....
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba....
Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba....
Ricsii\" post=\"42374\" timestamp=\"1267629753\"] Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Ricsii link=topic=3696.msg42374#msg42374 date=1267629753] Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet? [/quote]Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.Vagy a másik eljárás:Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. Meg lehet oldani. [/quote]Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? [/quote]Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot. Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet? [/quote]Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.Vagy a másik eljárás:Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet? [/quote]Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.Vagy a másik eljárás:Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
Nem. [/quote]Meg lehet oldani. [/quote]Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ... [/quote]A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.... [/quote]Remek, mutatsz rá példa scriptet? [/quote]Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.Vagy a másik eljárás:Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
Példa szkriptet, ne a megvalósítását.