GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: GroX - 2010. március 02. - 16:50:04
-
Meg lehet azt oldani hogy miután az NPC-t felvettük automatikusan fel is csatlakozzon a szerverre?(mármint az NPC)
És ha meg akkor hogyan?
Elore is thx.
-
Nem.
-
Nem.
Meg lehet oldani.
-
Ricsii\" post=\"42371\" timestamp=\"1267629880\"]
Nem.
[/quote]
Meg lehet oldani.
[/quote]
Nem lehet. Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
-
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
[/quote]
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
-
Ricsii\" post=\"42374\" timestamp=\"1267629753\"]
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
[/quote]
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
[/quote]
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
[/quote]
Remek, mutatsz rá példa scriptet?
-
Ricsii link=topic=3696.msg42374#msg42374 date=1267629753]
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]
Nem.
[/quote]
Meg lehet oldani.
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
[/quote]
Remek, mutatsz rá példa scriptet?
[/quote]
Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.
A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.
A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.
Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).
Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.
Vagy a másik eljárás:
Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
-
Példa szkriptet, ne a megvalósítását.
-
Példa szkriptet, ne a megvalósítását.
Olvasd már el az elejét.. Nem fog menni egyetlen egy szkript. De oké megcsinálom, de szükségem lesz egy függvényre, amit egy jó C++ -ostól majd elkérek mivel még nem kezdtem el tanulni a C++t, ezért nem tudom hogy kell megírni a plugint.