GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: GroX - 2010. március 02. - 16:50:04

Cím: NPC
Írta: GroX - 2010. március 02. - 16:50:04
Meg lehet azt oldani hogy miután az NPC-t felvettük automatikusan fel is csatlakozzon a szerverre?(mármint az NPC)
És ha meg akkor hogyan?
Elore is thx.
Cím: NPC
Írta: Iceaac - 2010. március 02. - 19:50:35
Nem.
Cím: NPC
Írta: [RKS]Ricsii - 2010. március 03. - 16:24:40
Idézetet írta: Iceaac date=1267555835\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem.
 
Meg lehet oldani.
Cím: NPC
Írta: Iceaac - 2010. március 03. - 16:24:53
Ricsii\" post=\"42371\" timestamp=\"1267629880\"]

Nem.
 
[/quote]
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Nem lehet. Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al? Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
Cím: NPC
Írta: [RKS]Ricsii - 2010. március 03. - 16:22:33
Idézetet írta: Iceaac date=1267629893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
 
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
 

 
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
[/quote]
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
 
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
Cím: NPC
Írta: Iceaac - 2010. március 03. - 16:30:16
Ricsii\" post=\"42374\" timestamp=\"1267629753\"]

 
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
[/quote]
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
 
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
 

 
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
[/quote]
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
 
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
 
[/quote]
Remek, mutatsz rá példa scriptet?
Cím: NPC
Írta: [RKS]Ricsii - 2010. március 03. - 16:39:48
Idézetet írta: Iceaac date=1267630216\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ricsii link=topic=3696.msg42374#msg42374 date=1267629753]

 
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy csinálsz az NPCmodes mappába egy.amx fájlt pawn-al?
 
[/quote]
Paraméteresen meghívod a pawncc.exe fordítóprogramot.
 

 
Ricsii link=topic=3696.msg42371#msg42371 date=1267629880]

Nem.
 
[/quote]
Meg lehet oldani.
 
[/quote]
Hogy helyezed át a scriptfilesból a record fájlt? ...
 
[/quote]
A \"RECORD\" fájlt blokkonként beolvasod majd a blokkokat beírod a scriptfiles mappában egy fájlba.
...
 
[/quote]
Remek, mutatsz rá példa scriptet?
 
[/quote]
Nem. Egyetlen egy Pawn szkriptbe nem lehet megoldani.
A C++ programozási nyelv segítségével elérhetové tesszük a SAMP - Pawn nyelvben egy függvényt, mely legyen mondjuk ApplicationExecute ( filename, command ); A C++ nyelv tud ilyet, hogy az adott alkalmazást meghívja az aktuális alkalmazásba, innentol kezde ha pluginokat megcsináljuk Pawn-ban is menni fog. Majd a command paraméterrel paraméterezi az alkalmazást. Megvan a függvény ami meghívja az alkalmazást.
A függvénnyel meghívjuk a pawncc.exe alkalmazást, a szükséges paraméterekkel (forrás .pwn, cél.amx). Kész a .amx fájl.
Szükségünk van egy alkalmazásra, amit egy programozási nyelvvel írunk meg. Az alkalmazás paraméterezésénél megadjuk a RECORD állomány nevét, az alkalmazás beolvassa blokkonként, a blokkokat beírja a paraméterezésen megadott célállományba (scriptfiles mappa).
Majd az RCON függvényekkel a .amx fájlt betöltjük a szerverbe.
Vagy a másik eljárás:
Létrehozunk egy speciális szkriptet. Amikor a játékos befejezte a RECORD állomány felvételét, áthelyezzük a RECORD állományt, majd a szükséges adatokat beírja egy szöveges állományba. A speciális szkriptet meghívjuk, amely kiolvassa a szöveges állományból a szükséges adatokat (NPC neve, NPC RECORD állomány neve meg a többi cucc ha kell).
Cím: NPC
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2010. március 03. - 16:48:34
Példa szkriptet, ne a megvalósítását.
Cím: NPC
Írta: [RKS]Ricsii - 2010. március 03. - 16:54:05
Idézetet írta: Freddie date=1267631314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Példa szkriptet, ne a megvalósítását.
 
Olvasd már el az elejét.. Nem fog menni egyetlen egy szkript. De oké megcsinálom, de szükségem lesz egy függvényre, amit egy jó C++ -ostól majd elkérek mivel még nem kezdtem el tanulni a C++t, ezért nem tudom hogy kell megírni a plugint.