#define RECORDING \"mynpc\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCSpawn ()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnFilterScriptInit ()
{
print (\"my filterscript\");
ConnectNPC (\"Zombie\", \"mynpc\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn (playerid)
{
if (IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName (playerid, npcname, sizeof (npcname));
if ( !strcmp (npcname, \"Zombie\", true))
return 1;
}
Amúgy az a jó nagy probléma, hogy koppintani akarsz (persze tagadod :)).Most csak a te szerveredbe lehet npc? -.-\"
Most csak a te szerveredbe lehet npc? -.-\"
Amúgy az a jó nagy probléma, hogy koppintani akarsz (persze tagadod :)).
Ha jobban megnézed nem csak a te zombi szerveredbe van bot :mistrust:
[/quote]Tényleg? Na hol is van még? Ja, igen LS Zombie Apocalypseben van egy hunter, ami viszi a csomagokat a katonai bázisokra. Ne gyerekeskedj, mi az, hogy csak az én szerveremben? Szerintem egyértelmû, mire gondolok és akár tetszik, akár nem, nekem nem jön be, hogy lelopják az ötleteimet, te biztos ezért élsz. :)
e[R]\" post=\"75522\" timestamp=\"1282910341\"]
Iceaac nem akarok veled ezen vitázni mer eddig tök jo fej voltál mielött azt mondanád megin ,hogy koppintok elmondom 3 npc lesz a szerverembe ami viszajáca amit felvettem és nem támad ugyhogy mielött gyanusitgatnál a kopizással meg ezekkel ezen gondolkozz el.
[/quote]Nincs nagyon min elgondolkoznom. Amúgy válaszoltam.
Olvasd újra a tutorialt, mert jól összekavarodtál.[/quote]