Hali. Szóval beraktam a szerverre 1 NPC -t, és mindig mintha elteleportálna onnan, majd vissza. Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=RwCkxtAxlgcFelvettem /ofrecord paranccsal az NPC -t, majd az NPC_Boltos.rec fájlt az npcmodes/recordings mappába másoltam. Utána létrehoztam egy NPC_Boltos.pwn nevû fájlt az npcmodes mappába, amit átfordított a pawno hiba nélkül, tartalma:
#define RECORDING \"NPC_Boltos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
Majd csatlakoztattam OnGameModeInit() alatt:
ConnectNPC (\"NPC_Boltos\",\"NPC_Boltos\");
OnPlayerSpawn alatt pedig kap a feje fölé egy 3DTextet, egy interiort, és egy skint:
if(!strcmp(npcname,\"NPC_Boltos\",true))
{
SetPlayerInterior(playerid, 6);
CreateDynamic3DTextLabel(\"[NPC] Eladó\", 0x00BFFFFF, 0, 0, 0.5, 20.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0);
SetPlayerSkin(playerid, 210);
}
Nem hinném hogy azért tûnik el mert rövid a felvétel, ugyanis kb. 20 másodperces felvételeket készítettem, hogy ne másodpercenként indítsa újra a felvételt.