stock
npcjarmuid
;
public OnGameModeInit( )
{
npcjarmuid = CreateVehicle( 522, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 60000 ); // Elsõ kocsi lespawnolva. npcjarmuid értéke = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC( playerid ) )
{
new szName[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
if ( strcmp( \"npcneve\", szName, true ) == 0 )
{
PutPlayerInVehicle( playerid, npcjarmuid, 0 );
}
}
return 1;
}
Ellenõrizd az \'npcmodes\' könyvtárt hogy minden rendben van-e, vagy ellenõrizd a(z) ConnectNPC funkciót hogy jól adtad
meg az npc módot, vagy a karakter nevét.
public OnNPCEnterVehicle( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback( PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER, \"felvételneve\" );
}
public OnNPCExitVehicle( )
{
StopRecordingPlayback( );
}