GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbinator09 - 2014. május 16. - 16:36:47

Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: norbinator09 - 2014. május 16. - 16:36:47
Sziasztok fórumozók!
Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n.
1.Bugol a Pawno
- Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez    mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát
2.Notepad++ bug
- Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...).
Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.
Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: Nátha - 2014. május 16. - 23:19:43
1.Bugol a Pawno:
A leírás alapján több pawno lehet a gépeden, amit a SciTE használ az friss inceket tartalmaz, amivel pedig megnyitod a pwn fájlokat és lekonvertálod amx-re az pedig régebbi inceket tartalmaz.
Ilyenkor az a megoldás hogy vagy letörölsz minden pawnot a gépedrõl és csak egyet hagysz fent amit használ a SciTE és amivel megnyitod a pwn fájlokat, vagy ha nem akarod letörölni a pawnokat akkor az összes pawno\\include mappába bele kell raknod a friss 0.3z verziós inceket.
Ha a DIALOG_STYLE_PASSWORD és a RemoveBuildingForPlayer \"ismeretlen\" neki akkor az a_samp.inc sem friss.
Töltsd le a hivatalos oldalról a friss 0.3z szervercsomagot abban van pawno is ami tartalmazza a friss alap inceket, azokat tedd bele a gépeden lévõ pawnoba és mûködni fog.
2.Notepad++ bug:
Fogalmam sincs ez miért van, de szerintem nincs értelme abba scriptelni pawn nyelven. Az a tiszta ha rendbe hozod a pawnodat ahogy leírtam. :)
Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: norbinator09 - 2014. május 17. - 17:11:21
köszi szépen :) a notepad++ csak a pawno bug miatt kellet volna meg mert designosabb mint SciTE
Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: norbinator09 - 2014. május 16. - 16:36:47
Sziasztok fórumozók!
Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n.
1.Bugol a Pawno
- Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez    mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát
2.Notepad++ bug
- Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...).
Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.
Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: Nátha - 2014. május 16. - 23:19:43
1.Bugol a Pawno:
A leírás alapján több pawno lehet a gépeden, amit a SciTE használ az friss inceket tartalmaz, amivel pedig megnyitod a pwn fájlokat és lekonvertálod amx-re az pedig régebbi inceket tartalmaz.
Ilyenkor az a megoldás hogy vagy letörölsz minden pawnot a gépedrõl és csak egyet hagysz fent amit használ a SciTE és amivel megnyitod a pwn fájlokat, vagy ha nem akarod letörölni a pawnokat akkor az összes pawno\\include mappába bele kell raknod a friss 0.3z verziós inceket.
Ha a DIALOG_STYLE_PASSWORD és a RemoveBuildingForPlayer \"ismeretlen\" neki akkor az a_samp.inc sem friss.
Töltsd le a hivatalos oldalról a friss 0.3z szervercsomagot abban van pawno is ami tartalmazza a friss alap inceket, azokat tedd bele a gépeden lévõ pawnoba és mûködni fog.
2.Notepad++ bug:
Fogalmam sincs ez miért van, de szerintem nincs értelme abba scriptelni pawn nyelven. Az a tiszta ha rendbe hozod a pawnodat ahogy leírtam. :)
Cím: Notepad++ és pawno bug
Írta: norbinator09 - 2014. május 17. - 17:11:21
köszi szépen :) a notepad++ csak a pawno bug miatt kellet volna meg mert designosabb mint SciTE