Hello mindenki.
Egy kis gondom akadt a Nitrommal.
Tudjatok azt szeretnem elerni ha megnyomom a nost,akkor menjen,ha elengedem akkor megalljon.
Van az a modszer is hogy mikor kocsiba vagy inditson el egy timert es az minden 1-2 masodpercben adjon uj nitrot.Azt nem akarom rakni,mert nagyon idegesit az a perceges,mikor mindig ad uj nitrot.
Van az a modszer is hogy ha megnyomja a gombot akkor adjon nost,es ha elengedi akkor vegye el.Evel nincs semmi gond,viszont hogy ha tobb mint 20-25 masodpercig nyomod a nitrot,akkor egy ido utan megall a nos es megint elkell engedd,illetve vissza nyomd a gombot.
Ezert csinaltam egy olyan cuccot, hogy ha nyomja a gombot,akkor minden 10 masodpercben csereli a nost,igy csak 10 masodpercenkent fog percegni egyet a nos.
Remelem ertitek.
Minden jol mukodik,viszont egy ido utan mar ossze vissza megy.Ossze vissza zakatol a nos hangja es meg rosszabb mint volt a legelsonel.
Ennek nem tudom az okat.
Leirom hogy csinaltam es remelem tudtok segiteni.
Bocsanat a bo magyarazatert. :S
Kezdjuk:
Az elejere 
forward GiveNos(playerid);
new NosTimer;
 Kesobb 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       if(!IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
            AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
   NosTimer = SetTimer(\"GiveNos\",10000,true);
}
    }
    }
    else if(RELEASED(KEY_FIRE))
    {
   KillTimer(NosTimer);
                        RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
 return 1;
}
return 0;
}
 Majd: 
stock IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,vehicleid)
{
    #define MAX_INVALID_NOS_VEHICLES 32
    new InvalidNosVehicles[MAX_INVALID_NOS_VEHICLES] =
    {
581,523,462,521,463,522,461,448,468,586,
509,481,510,472,473,493,595,484,430,453,
452,446,454,590,569,537,538,570,449,444,
556,557
    };
    vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,vehicleid))
    {
for(new i = 0; i < MAX_INVALID_NOS_VEHICLES; i++)
{
       if(GetVehicleModel(vehicleid) == InvalidNosVehicles)
       {
           return 1;
       }
}
    }
    return 0;
}
public GiveNos(playerid) {
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
 Mikor belepek es jatszok semmi gond nincs,viszont kesobb mar gond van vele.
Elore koszonom a segitsegeteket