Szerző Téma: NO SK  (Megtekintve 972 alkalommal)

NO SK
« Dátum: 2010. március 03. - 17:44:30 »
0 Show voters
Hy all
Lehet hülyeség de ezt találtam ki:
Olyat lehet-e csinálni valahogy, hogy ha valaki SK-zik (SpawnKill-ezik) akkor azt a szerver automatikusan figyelmeztesse 1szer, ugy mint ha admin lenne, ha még egyszer SK-zik akkor Kickelje??

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
NO SK
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 03. - 18:42:00 »
0 Show voters
Freddy egyszer írt egy SK védelmet, azt átalakíthatod, hogy hozzáadsz még egy MAX_PLAYERS méretu vektort, és amikor valaki SK - zik, akkor a vektor játékos azonosítójával megegyezo cella értékét növeled egyel, majd megnézed egy feltétellel, hogy ha 2 a cella értéke, akkor kirúgja a játékost, és nullázod az adott cella értékét.
ZeRo

jana4

  • Vendég
NO SK
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 04. - 16:26:45 »
0 Show voters

módod/szkripted tetejére:
new SpawnCount   [MAX_PLAYERS][MAX_PLAYERS][2];
onplayertexthez írd be:  AntiSpawnKill(killerid, playerid);
rakd be ezeket egy üres helyre:
stock AntiSpawnKill(killerid, playerid)
{
new string[64];
if(SpawnCount[killerid][playerid][0] == 0)
{
SpawnCount[killerid][playerid][1] = TimeStamp();
}
    SpawnCount[killerid][playerid][0]++;
if(TimeStamp() - SpawnCount[killerid][playerid][1] > 40)
{
SpawnCount[killerid][playerid][0] = 1;
SpawnCount[killerid][playerid][1] = TimeStamp();
}
else if(SpawnCount[killerid][playerid][0] == Spawn_MaxKills)
{
format(string,sizeof(string),\"Játékos, [%s] ki lett rúgva! (SK Védelem)\",GetName(killerid));
SendClientMessageToAll(0xC8BEBEAA,string);
Kick(killerid);
}
else if(SpawnCount[killerid][playerid][0] == Spawn_MaxKills-1)
{
    SendClientMessage(killerid,0xC8BEBEAA,\"állítsd le magad. ne sk-zz. (következo kirúgás)\");
}
return 1;
}
stock TimeStamp()
{
new time = GetTickCount() / 1000;
return time;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
onplayerconnecthez:
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SpawnCount[playerid][0] = 0;
    SpawnCount[playerid][1] = 0;
}

 
by Luxurion. am zero freddyét hiába keresi. ennyi erovel míg leírod hogy mit csináljon szerencsétlen addigra az egész szkript kész lett volna. na de mind1.

NO SK
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 04. - 18:20:08 »
0 Show voters
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\SILVER~1\\GAMEMO~1\\silver.pwn(1489) : error 017: undefined symbol \"killerid\"
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\SILVER~1\\GAMEMO~1\\silver.pwn(1508) : error 017: undefined symbol \"Spawn_MaxKills\"
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\SILVER~1\\GAMEMO~1\\silver.pwn(1514) : error 017: undefined symbol \"Spawn_MaxKills\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.
 :(
Gondolom vmi ilyesmit kéne, csak nem vok benne biztos:
new killeridi;
new Spawn_MaxKills;
Ha igen akk léci bolitsatok rá xD
Ha nem akkor azt is leirnátok?:D
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 04. - 18:35:42 írta SilverBoy[SS] »

jana4

  • Vendég
NO SK
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 04. - 19:01:25 »
0 Show voters

NO SK
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 04. - 19:48:03 »
0 Show voters
hm...
nem sikerült :D lehet elég szerencsétlen vok xD de nem birom megcsinálni:S:D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal