És hogyan akartad mozgatni? Mert objecthez kötni nem lehet. Maximum ha az object mozgatásánál letörlöd és újracsinálod.
Egy módszert elgondoltam itt, callbacket használva.
public OnObjectMoved(objectid) // mivel ez a MoveObject VÉGÉN hívódik meg, így sajnos olyan textdrawt ami megy az objectel nehéz csinálni
// vagy legalább is nem célszerû (rövid timer újra és újra).
{ // Viszont ott volt a baj szerintem nálad, hogy a forloop az 0-ától kezdte el a \'slotokat\' létrehozni, az objectek idje viszont 1tõl kezdõdik.
Delete3DTextLabel(Objectek[objectid][oDDText] );
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetObjectPos(objectid, X, Y, Z);
Objectek[objectid][oDDText] = Create3DTextLabel(\"Blabla\",SZIN, X,Y,Z...); // csak itt le is kell kérni az új pozíciót
return 1;
} //