GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2012. február 26. - 00:49:23
-
Sziasztok,
[pawn]
if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid)
{
//GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
//if(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] != nev)
new file[256];
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\",vehicleid);
if(fexist(file))
{
SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
}[/pawn]
OnPlayerStateUpdaten belül van ez a rész.A lényege az,hogy ha a Jarmu változója a playernek nem egyenlõ a jármû id-jével és a jármû id-je szerepel ini fájlként,akkor dobja ki a kocsiból.Múlkor ment,de most nem tudom mit szúrtam el.
Motor leállításos módszerrel sem megy.
-
Szia! Kicsit bõvebben nem tudnád leírni amit szeretnél? És kéne a script többi része is.
-
Nem úgy kell, h new File:file[256]; ?
-
Na szóval.Van egy autó vásárlási rendszerem.Ha valaki vesz egy kocsit,akkor csak 1 fájlt ami mindig a mappában a következõ szám lesz.(Pl.: 1.ini 2.ini 3.ini és ha veszel kocsit annak 4.ini lesz a neve.)
Ezeknek a betöltését a mod elejére rakom, és így a vehicleid egyenlõ lesz az ini fájl nevével.
És ha valaki vesz egy kocsit akkor a Jarmu változója a a vehicleid;ini fájl neve lesz.
(pl.: 3 tulajjal rendelkezõ kocsi av na szerveren,veszek egyet aminek az id-je 4.ini lesz és a Jarmu változóm 4 lesz.)
És a fenti azt jelenti,hogy ha a player state driverré változik,vagyis beszáll valahova,akkor megnézze hogy a Jarmu változó egyenlõ-e a vehicleid-jével.Ha nem egyenlõ akkor megnézi,hogy van-e ilyen fájl,vagyis hogy saját kocsi(tulajos)-e.
Szóval,ha valakié ez a kocsi,de nem a tiéd akkor írja ki ezt.Itt ki kéne dobnia a kocsiból,múltkor ment de valamit elszúrtam.
Ha valaki átírná motor leállításra,úgy hogy jó legyen,akkor azt megköszönnöm.