Azert felesleges mert az INVALID_PLAYER_ID csak egy egyszeru define aminek 0xFFF az erteke(4095 decimalisan)
Tehat ami le van ide irva az ezt jelenti:
if (killerid == 0xFFF)
SendDeathMessage(0xFFF,playerid,reason);
else
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
hogyha nagyon akarjatok bonyolitani akkor segithetek:
if (killerid == 0) SendDeathMessage(0, playerid, reason);
if (killerid == 1) SendDeathMessage(1, playerid, reason);
if (killerid == 3) SendDeathMessage(3, playerid, reason);
Tessek ez meg feleslegesebb remelem tetszik.
Es megkernem kedves M4tr1X forumozot hogy a kovetkezo mondatot forditsa le hogy megertsetek hogy miert is felesleges:
\"Contrary to popular belief you do not need the check to see if killerid is INVALID_PLAYER_ID before sending the message as if it is you just send INVALID_PLAYER_ID anyway, making the entire check pointless and redundant. However you will require this check before doing other things such as awarding money. \"
Eredetiben megtekintheto itt:
http://forum.sa-mp.de/wiki_backup/wiki/OnPlayerDeath.htmlKoszonom a megertesuket, aki nem erti az nem is akarja.