public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs\");
return 1;
}
1 helyett 0, mert akkor nem küldi el az alap szöveget
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de nincs ilyen parancs!\");
return 0;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs\");
return 1;
}
1 helyett 0, mert akkor nem küldi el az alap szöveget
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendClientMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de nincs ilyen parancs!\");
return 0;
}
[/quote]
Ez hülyeség. Máshol van a hiba. Elite.. tuti jó a parancs amit beírsz vagy mindegyiknél írja az alap Unknow commandot?
Jójó csak mikor beirok egy olyan parancsot amelyk létezik akkor is azt irja
OnPlayerCommandReceived
amúgy meg helyesen így néz ki:
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs!\");
return true;
}