new getip[16];
GetPlayerIP(playerid,getip,16);
if(strcmp(getip,\"Ide a te IP cimed ird\",true)==0)
{
//ha a te ipd
} else Kick(playerid); //kickeljük ha nem az õ ipje.
Ha dinamikus az ipd akkor gáz van, mivel mindig változik
http://whatismyip.com/
ezen az oldalon tudod megnézni az ipd, és az Ide a te IP cimed ird helyére írd a NAGY betûs számokat, illetve pontokat.
new getip[16];
GetPlayerIP(playerid,getip,16);
if(strcmp(getip,\"Ide a te IP cimed ird\",true)==0)
{
//ha a te ipd
} else Kick(playerid); //kickeljük ha nem az õ ipje.
Ha dinamikus az ipd akkor gáz van, mivel mindig változik
http://whatismyip.com/
ezen az oldalon tudod megnézni az ipd, és az Ide a te IP cimed ird helyére írd a NAGY betûs számokat, illetve pontokat.
Nem néztem át, de ezzel azt éred el, hogy csak õ mehet fel a szerverre...
Akkor meg inkább megyek singleplayerezni... Ott legalább darálhatok..:\'D
Na jó, akkor le írom az én megoldásomat. :D
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new ip[20], nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(!strcmp(nev, \"Levédendõ név.\", true))
{
if(strfind(ip, \"Ip címed.\", true)) return Kick(playerid);
}
return 1;
}
Ez sajnos csak akkor mûködik ha nem változik az ip címed.
Ha az elõzõ feltétel teljesül, akkor meg tekintheted itt az ip címedet: www.ipcimem.atw.hu :D
Na jó, akkor le írom az én megoldásomat. :D
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new ip[20], nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(!strcmp(nev, \"Levédendõ név.\", true))
{
if(strfind(ip, \"Ip címed.\", true)) return Kick(playerid);
}
return 1;
}
Ez sajnos csak akkor mûködik ha nem változik az ip címed.
Ha az elõzõ feltétel teljesül, akkor meg tekintheted itt az ip címedet: www.ipcimem.atw.hu :D
azvan hogy változik