-
Üdv. Arra lennék kíváncsi h lehet azt megcsinálni hogy egy parancs csak egy névre muködjön. Gondolom le kell kérdezni a nevét a parancsnál GetPlayerName-el és utána?
Ha valaki segítene? Nem az kéne h megirják hanem megmagyarázni h kell lépésrol lépésre,mi-h muködik? :) Elore is köszönöm! GeGe
-
// A többi new alá
new AllowedName[][] = { \"Neved\" };
// Parancshoz:
new pname[MAX_PLAYER_NAME],
bool:vname, i;
GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);
for(; i < sizeof(AllowedName) && vname == false; i++)
if(!strcmp(pname, AllowedName, false))
vname = true;
if(vname == false) return // Ide írd micsináljon ha nem az a neve;
// Ebbe a sorba írd mitcsináljon ha az a neve
Nem én írtam és nem teszteltem.
-
Szerintem ez így sokkal egyszerubb :
static szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
if( !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName ) ) {
//ide jön az hogy mit csináljon ha az a neve
} else {
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezt te nem használhatod\" );
}
-
Szerintem ez így sokkal egyszerubb :
static szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
if( !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName ) ) {
//ide jön az hogy mit csináljon ha az a neve
} else {
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezt te nem használhatod\" );
}
Ezzel úgy is megy hogy ha az a név nem pont az csak szerepel benne?
Ha ez nem használható arra akkor elmondod h azt hogy kell?
-
Szerintem ez így sokkal egyszerubb :
static szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
if( !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName ) ) {
//ide jön az hogy mit csináljon ha az a neve
} else {
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezt te nem használhatod\" );
}
Ezzel úgy is megy hogy ha az a név nem pont az csak szerepel benne?
Ha ez nem használható arra akkor elmondod h azt hogy kell?
[/quote]
Azt így:
static szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
if( !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName ) || !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName ) ) {
//ide jön az hogy mit csináljon ha az a neve
} else {
SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezt te nem használhatod\" );
}
Ha töbet is akarsz így folytasd:
|| !strcmp( \"ide írd a nevet\", szName )
A másik ijen után egybõl.
-
Én úgy gondoltam hogy például oda beírsz egy klán nevet és ha szerepel az a klán név a játékos nevében akkor mûködjön az a parancs.
-
Ezt valahova:(Csak ne másik funkcióba!)
stock Clan(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);
if(strfind(pname,\"[KLÁN]\",true,0) != -1)
return true; return false;
}
Parancs elejére:
if(!Clan(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFB0000FF,\"Nem vagy klántag!\");
-
Nagyon Szépen Köszönöm!!!