#include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid){ new lolname[20]; GetPlayerName(playerid, lolname, 20); if(!strcmp(lolname, \"[lol]Davee\") || !strcmp(lolname, \"[lol]Michael\") || !strcmp(lolname, \"[lol]George\")) { // Ha [lol] tag } else { // Ha nem } return 1;}
És a sort lehet folytatni?
És nem ez a lényege, te ész?
public OnPlayerConnect(playerid){// Játékos név megállapításnew name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));// Ellenõrzés hogy szerepel-e a [lol] clan név a csatlakozott játékos nevébenif(strfind(name, \"[lol]\", true) != -1){ // Ha igen akkor újabb ellenõrzés hogy az engedélyezett játékos nevek szerepelnek-e a \"[lol]\" elõtag után erre már teljes összehasonlítást lehet alkalmazni strcmpnew bool:enable = false; for(new i = 0; i < sizeof lol_n; i++){ if(strcmp(name, lol_n, true) == 0) { // Mivel több nevet kell le ellenõrizni ezért egy else utasítással nem lehet megoldani hogy kickelje a nem engedélyezett névvel rendelkezõ játékost. //ezért létre kell hozni egy bool típusu változót melyet igaz értékre állítunk legyen \"enable\" a neve ahhoz hogy a késõbb jövõ ellenõrzésen ne kickelje a csatlakozó játékost. enable = true; break; // Egy break utasítással kiugrunk a for ciklusból hogy elkerüljük a további ellenõrzéseket hiszen már van találat. (És így nem lép ki az egész OnPlayerConnect részbõl.) }}// Most jön a kis bool: változó ellenõrzése ciklus folyamaton kivülif(enable) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to my samp server\");} else { Kick(playerid); return 1;}}return 1;}
(542) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerNameEx\"(561) : error 017: undefined symbol \"lol_n\"(563) : error 017: undefined symbol \"lol_n\"(563) : warning 215: expression has no effect(563) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"(563) : error 029: invalid expression, assumed zero(563) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors.
(542) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerNameEx\"(561) : error 017: undefined symbol \"lol_n\"(563) : error 017: undefined symbol \"lol_n\"(563) : warning 215: expression has no effect(563) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"(563) : error 029: invalid expression, assumed zero(563) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors. Ezt írta ki :S
public OnPlayerConnect(playerid){// Játékos név megállapításnew name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));// Ellenõrzés hogy szerepel-e a [lol] clan név a csatlakozott játékos nevébenif(strfind(name, \"[lol]\", true) != -1){ // Ha igen akkor újabb ellenõrzés hogy az engedélyezett játékos nevek szerepelnek-e a \"[lol]\" elõtag után erre már teljes összehasonlítást lehet alkalmazni strcmpnew bool:enable = false;for(new i = 0; i < sizeof hx_n; i++){if(strcmp(name, lol_n, true)) { // Mivel több nevet kell le ellenõrizni ezért egy else utasítással nem lehet megoldani hogy kickelje a nem engedélyezett névvel rendelkezõ játékost. //ezért létre kell hozni egy bool típusu változót melyet igaz értékre állítunk legyen \"enable\" a neve ahhoz hogy a késõbb jövõ ellenõrzésen ne kickelje a csatlakozó játékost. enable = true; break; // Egy break utasítással kiugrunk a for ciklusból hogy elkerüljük a további ellenõrzéseket hiszen már van találat. (És így nem lép ki az egész OnPlayerConnect részbõl.) }}// Most jön a kis bool: változó ellenõrzése ciklus folyamaton kivülif(enable){ SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to my samp server\");} else { Kick(playerid); return 1;}
} return 1;}
(542) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerNameEx\"