CMD:tanc(playerid,params[]){if(isnull(params)){SendClientMessage(playerid,-1,\" /tanc[1-4]\");return 1;}//parancs többi részereturn 1;}
CMD:tanc(playerid, params[]){ new TancAnimID; if(sscanf(params, \"d\", TancAnimID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /tanc <1-4>\"); // Csak akkor fut tovább a parancs, ha 1 db paraméter van megadva a parancsnál if(TancAnimID < 1 || TancAnimID > 4) return SendClientMessage(playerid, -1, \"1-4-ig adj meg egy számot!>\"); // Esetleg megnézheted, hogy 1-4-ig adta e meg a számot // Itt elindítod a táncot, valamint minden mást megcsináltatsz a szerverrel, amit csak akarsz. return 1;}
A params nevû változóban tárolódik a parancs neve után beírt bármely szöveg:Üres karakterláncot, isnull nevû függvénnyel ellenõrizhetjük.Ha karakterlánc üres true értéket ad vissza az isnull függvény, ahogy itt is látható: CMD:tanc(playerid,params[]){if(isnull(params)){SendClientMessage(playerid,-1,\" /tanc[1-4]\");return 1;}//parancs többi részereturn 1;}
Ha legközelebb ilyen és/vagy ehhez hasonló - ahogy te fogalmaztál - \"Villám kérdésed\" vagy \"Gyors kérdésed\" támad, kérlek használd a kiemelt témát!Az viszont személy szerint tetszik, hogy te mindig megoldottnak jelölöd a témát, majd zárod is azt, ha megkapod a megfelelõ választ. Sok sikert a pawn nyelv tanulásához, illetve használatához. [/quote]Köszönöm a jó kívánságodat Másrészt vettem az adást
switch(TancAnimID){ case 1: { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); } case 2: { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); } case 3: { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); } case 4: { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); } default: { // Itt esetleg elküldheted, hogy rossz ID, akkor viszont az elõzõ hozzászólásomba leírt 2. elágazásra nem lesz szükség }}
case 3: ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1);
if(TancAnimID == 3){ ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1);}
default
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][infok]
PlayerInfo[jatekos][Money] = osszeg;
PlayerInfo[jatekos][Money] = 10; // Most 10-et állítottunk be neki.PlayerInfo[jatekos][Money] += 5; // Hozzáadtunk 5-öt, így most 15 pénze van (na, ez furán hangzott )
PlayerInfo[jatekos][Money] -= 5;