Szerző Téma: Térkép Szin parancs  (Megtekintve 594 alkalommal)

Térkép Szin parancs
« Dátum: 2012. október 22. - 14:43:59 »
0 Show voters
Sziasztok azt kérdezném hogy egy parancshoz hogy lehet olyan szint hozárendelni hogy az a térképen ne látszódjon?
PL:
 
CMD:fekete(playerid, params[])
{
if(IsPlayerLAdmin(playerid))
{
SetPlayerColor(playerid, 0x000000AA); << Ezzel nekem nem tûnik el csak fekete lesz.
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy rendõr!\");
}

 
a választ elõre is köszi

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Térkép Szin parancs
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 22. - 18:14:25 »
0 Show voters
Szia! Rossz helyre nyitottad.
De szerintem ezt meglehet oldani egy fekete szinû GangZone-al.
Megírtam neked:
A parancsokhoz:
 
CMD:fekete(playerid, params[])
                {
                if(IsPlayerLAdmin(playerid))
                {
                GangZoneShowForPlayer(playerid, Map);
                }
                else
                {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy rendõr!\");
                }

 
Visszarakja a rendes mapot parancs:
 
CMD:feketeki(playerid, params[])
                {
                if(IsPlayerLAdmin(playerid))
                {
                GangZoneHideForPlayer(playerid,Map);
                }
                else
                {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy rendõr!\");
                }

 
Mód elejére:
 
new [MAX_PLAYERS]Map;

 
OnGameModeInit-hez:
 
[playerid]Map = GangZoneCreate(-3000,-3000,3000,3000);

 
Elméletileg mûködik! Jelenleg nincs lehetõségem tesztelni!
Remélem segítettem!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal