Üdv mindenki!Miért nem zárja le a scriptet?Már mindenhogy próbáltam :(
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_NICERED 0xFF0000FF
#define COLOR_PD 0x1732E8FF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF8000FF
#include <fixchars>
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jointerro\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
SetPlayerPos(playerid, -1132,1061,1344.88);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerSkin(playerid, 122);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 999);
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"Csatlakoztál a terroristághoz.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes CT-t!~n~ ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
return 1;
}
if (strcmp(\"/joinct\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
SetPlayerPos(playerid, -973.6,1066.0999,1344);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerSkin(playerid, 285);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 999);
SendClientMessage(playerid, COLOR_PD, \"Csatlakoztál a Counter terroristákhoz!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a Counter Terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes Terroristát! ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
return 1;
}
if (strcmp(\"/leavedm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Elhagytad a DM zónát.Köszönjük hogy játszottál!\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki elhagyta a DM zónát!/joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz\");
SpawnPlayer(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
if (strcmp(\"/ddmhelp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"**~**Info DM**~** Counter Strike Minigame\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /joinct -> Counter-Terrorist **~**Info DM**~**\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /jointerro -> Terrorist **~**Info DM**~**\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
return 1;
}
return 0;
}
#endif
Hiba:
C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(62) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(82) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 24)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#define COLOR_NICERED 0xFF0000FF
#define COLOR_PD 0x1732E8FF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF8000FF
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jointerro\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
SetPlayerPos(playerid, -1132,1061,1344.88);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerSkin(playerid, 122);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 999);
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"Csatlakoztál a terroristághoz.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes CT-t!~n~ ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
return 1;
}
}
if (strcmp(\"/joinct\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
SetPlayerPos(playerid, -973.6,1066.0999,1344);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerSkin(playerid, 285);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 999);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 999);
SendClientMessage(playerid, COLOR_PD, \"Csatlakoztál a Counter terroristákhoz!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a Counter Terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes Terroristát! ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
return 1;
}
}
if (strcmp(\"/leavedm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Elhagytad a DM zónát.Köszönjük hogy játszottál!\");
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki elhagyta a DM zónát!/joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz\");
SpawnPlayer(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
if (strcmp(\"/ddmhelp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"**~**Info DM**~** Counter Strike Minigame\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /joinct -> Counter-Terrorist **~**Info DM**~**\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /jointerro -> Terrorist **~**Info DM**~**\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
return 1;
}
return 0;
}