GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: TheStaner - 2011. augusztus 14. - 19:52:21
-
Sziasztok!
Találtam egy hibát de nem tudom mi a hiba xDD
Kép frissitve!
http://kepfeltoltes.hu/110814/705735136hiba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
-
valószínül lemaradt a 36-os sor végérõl egy
;
-
De nem a 37 sórban van a hiba :o ???
Nem, és nem is a 36.-ba valahol elrontott valamit a scriptben, módban és ide rakta be hibának a pawno, vagy ezel kapcsolatba van a 37. sorral.
Én átböngészném az egész cuccost.
-
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
-
már rá jöttem :( az volt a gond hogy a gm-be akartam belerakni a kapu nyitott de nem tudom hogyan lehet megcsinálni hogy 5-6db kaput 1 parancsal lehet nyitni
vagy pedig /zar és akk bezárja
-
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
Így van:
[pawn]forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
helyett, ez kell:
[pawn]forward SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
Egyébként ha jól veszem ki a funkció nevét, akkor ez mindenkinek elküldi... De ha mindenkinek elküldi, minek a playerid argumentum? O_o
-
Szia!
Több kapu nyitása egy paranccsal:
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
return 1;
}
[/pawn]
Az object neve helyett természetesen a tiedet kell írni.
-
vagy pedig dmcd_nyit és az alá
-
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
Így van:
[pawn]forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
helyett, ez kell:
[pawn]forward SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
Egyébként ha jól veszem ki a funkció nevét, akkor ez mindenkinek elküldi... De ha mindenkinek elküldi, minek a playerid argumentum? O_o
[/quote]
Az akár azt is jelölheti, hogy ki küldte. Sõt, biztos, hogy azt jelöli. :)
-
A zárat meg igy:
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
return 1;
}
[/pawn]
vagy
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
return 1;
}
[/pawn]
Igy jó?
-
A-a, szerintem arra gondol hogy ugye van több kapuja aszerverén. Aztán 1 paranccsal akarja mûködtetni a hozzá legközelebb lévõt.
[pawn]
CMD:nyit(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
//és így tovább...
return 1;
}
-
Én úgy értem hogy pl:van gettoba egy kapum meg lspd-n akkor úgyan azzal a parancsal tudom kinyitni de magától csukodjon be és akk nem kell /zar,/zár parancsot használni
-
Egy idõzítõ a segítségedre lesz.
[pawn]
forward visszacsuk();
[/pawn]
Ezeket rakd a mód elejére
[pawn]
SetTimer(visszacsuk,10000,false);
[/pawn]
Ezt a parancsba, ahol kinyitják a kaput
[pawn]
public visszacsuk()
{
// Itt bezárjuk a kaput, gondolom megvan neked a /zár parancs tartalma, azt rakd ide.
}
[/pawn]
Ezt meg külön