GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: TheStaner - 2011. augusztus 14. - 19:52:21

Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: TheStaner - 2011. augusztus 14. - 19:52:21
Sziasztok!

Találtam egy hibát de nem tudom mi a hiba xDD


Kép frissitve!

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110814/705735136hiba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: kadaradam - 2011. augusztus 14. - 21:52:55
valószínül  lemaradt a 36-os sor végérõl egy
 
;
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: .:Secur:. - 2011. augusztus 14. - 23:22:00
Idézetet írta: feheristi97 date=1313351977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nem a 37 sórban van a hiba  :o  ???
 
Nem, és nem is a 36.-ba valahol elrontott valamit a scriptben, módban és ide rakta be hibának a pawno, vagy ezel kapcsolatba van a 37. sorral.
Én átböngészném az egész cuccost.
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: Zsox - 2011. augusztus 14. - 23:36:20
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: TheStaner - 2011. augusztus 15. - 00:37:47
már rá jöttem :( az volt a gond hogy a gm-be akartam belerakni a kapu nyitott de nem tudom hogyan lehet megcsinálni hogy 5-6db kaput 1 parancsal lehet nyitni

vagy pedig /zar és akk bezárja
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: RoolykA064 - 2011. augusztus 15. - 08:10:40
Idézetet írta: Zsox date=1313357780\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
 
Így van:
[pawn]forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
helyett, ez kell:
[pawn]forward SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
Egyébként ha jól veszem ki a funkció nevét, akkor ez mindenkinek elküldi... De ha mindenkinek elküldi, minek a playerid argumentum? O_o
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: Benceee - 2011. augusztus 15. - 08:53:44
Szia!
Több kapu nyitása egy paranccsal:
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);
     return 1;
}
[/pawn]
Az object neve helyett természetesen a tiedet kell írni.
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: gergo107 - 2011. augusztus 15. - 15:29:57
vagy pedig dmcd_nyit és az alá
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: Csabesz - 2011. augusztus 15. - 15:55:55
Idézetet írta: RoolykA064 date=1313388640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


szerintem a forwardba nem kell a public de javítsatok ki ha tévedek.
 
Így van:
[pawn]forward public SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
helyett, ez kell:
[pawn]forward SendAllFormattedText(playerid, const str[], define);[/pawn]
Egyébként ha jól veszem ki a funkció nevét, akkor ez mindenkinek elküldi... De ha mindenkinek elküldi, minek a playerid argumentum? O_o
 
[/quote]
Az akár azt is jelölheti, hogy ki küldte. Sõt, biztos, hogy azt jelöli.  :)
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: TheStaner - 2011. augusztus 15. - 20:36:47
A zárat meg igy:

[pawn]


if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)


{


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     return 1;


}


[/pawn]


vagy


[pawn]


if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)


{


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     MoveObject(object neve, koordináta, koordináta, koordináta, sebessége);


     return 1;


}


[/pawn]


Igy jó?
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: Buba - 2011. augusztus 15. - 21:20:28
A-a, szerintem arra gondol hogy ugye van több kapuja aszerverén. Aztán 1 paranccsal akarja mûködtetni a hozzá legközelebb lévõt.
[pawn]
CMD:nyit(playerid)
{
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,kapuX,kapuY,kapuZ) return MoveObject(objectid,X,Y,Z,speed)
//és így tovább...
return 1;
}
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: TheStaner - 2011. augusztus 15. - 21:41:23
Én úgy értem hogy pl:van gettoba egy kapum meg lspd-n akkor úgyan azzal a parancsal tudom kinyitni de magától csukodjon be és akk nem kell /zar,/zár parancsot használni
Cím: Nem tudom mi a hiba xD
Írta: Buba - 2011. augusztus 15. - 21:45:10
Egy idõzítõ a segítségedre lesz.
[pawn]
forward visszacsuk();
[/pawn]
Ezeket rakd a mód elejére
[pawn]
SetTimer(visszacsuk,10000,false);
[/pawn]
Ezt a parancsba, ahol kinyitják a kaput
[pawn]
public visszacsuk()
{
    // Itt bezárjuk a kaput, gondolom megvan neked a /zár parancs tartalma, azt rakd ide.
}
[/pawn]
Ezt meg külön