Szerző Téma: NPC Anim  (Megtekintve 1419 alkalommal)

NPC Anim
« Dátum: 2012. október 22. - 14:33:34 »
0 Show voters
Nos, eléggé régen dolgoztam NPC-vel és nem nagyon emlékszem hogy lehetséges.

Van 2 NPC-m, azt szeretném hogy az egyik X animot csinálja, a másik Y-t.. Hogyan oldható meg?

NPC Anim
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 22. - 17:15:52 »
0 Show voters
Mind ha player lenne.

NPC Anim
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 22. - 17:23:51 »
0 Show voters
Spawnolásnál ott van az ApplyAnimation de csak áll az NPC..

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
NPC Anim
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 22. - 19:00:57 »
0 Show voters
spawnál úgy csintad hogy lekérdezted hogy:
NPC-e?
Lekérdezted a Nevét?

NPC Anim
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 22. - 21:54:33 »
0 Show voters
Igen.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
    new npcname[24];
    GetPlayerName(playerid, npcname, 24);
    if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
    {
        SetPlayerInterior(playerid, 1);
        SetPlayerSkin(playerid, 87);
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
}
return 1;
}
return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
NPC Anim
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 22. - 22:20:10 »
0 Show voters
A végen miért van 2 return? Vagy én nem látom jól a kódot.. Elég ha egy } jelet teszel oda és aztán zárod. Lehet nem látom jól a kódot mert nem gépen vagyok..

NPC Anim
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 22. - 23:04:49 »
0 Show voters
Jogos.. Kivettem mert felesleges, gõzöm sincs hogy került oda.  ???

De a probléma fennáll :(

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
NPC Anim
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 26. - 18:16:35 »
0 Show voters
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

NPC Anim
« Válasz #8 Dátum: 2012. október 26. - 18:40:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: shadee date=1351268195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
NPC Anim
« Válasz #9 Dátum: 2012. október 26. - 20:31:09 »
0 Show voters
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
    return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
    new nev[24];
    for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
    {
        if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
        GetPlayerName(x, nev, 24);
        if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
        {
            ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
        }
    }
    return 1;
}

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
NPC Anim
« Válasz #10 Dátum: 2012. október 26. - 21:42:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Johnies00 date=1351269630\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
 
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve

NPC Anim
« Válasz #11 Dátum: 2012. október 28. - 18:57:20 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Casamiro date=1351276269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
    return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
    new nev[24];
    for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
    {
        if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
        GetPlayerName(x, nev, 24);
        if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
        {
            ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
        }
    }
    return 1;
}

 



Köszönöm, ilyen megoldásra nem is gondoltam. :D Majd megpróbálom :)

 

 

 

 
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

[/quote]
Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
 
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
 
[/quote]
 

Teszteld le és meglátod hogy igazam van.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal