GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Wiliam Levy - 2015. Április 20. - 15:24:56

Cím: Nem tölti be a pluginokat....
Írta: Wiliam Levy - 2015. Április 20. - 15:24:56
Hali! Elképzelhető hogy rossz helyre nyitottam a témát, de sebaj!
Nos az a helyzet, hogy újratelepítettem a gépem.
Előtte Win7 Professional x64 volt rajta, most Win7 Ultimate x64.
\"5QifuAd.png\"
Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w0zff
A gondom a képen jól látszik. Nem tölti be a pluginokat, pedig ugyanaz a szervermappa, mint előtte.
Előzmény: Hiányolta a drága az msvcr100.dll és az msvcp120.dll fájlokat, amire azt találtam hogy töltsem le ezeket:
\"QARmFUE.png\"
Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w10e7
Ezek nem segítettek, viszont a System32-ből kimásoltam a DLL fájlokat, amiket hiányolt a cucc.
Így elindul, de ott a fent említett hiba. Nem tölti be se a streamer-t, se az sscanf-et.
Megpróbáltam leszedni a legfrissebb pluginokat, újrafordítottam az érintett szkripteket, de akkor sem.
Server CFG:
\"W2JPwdI.png\"
Link(ha nem jelenne meg a kép): http://prntscr.com/6w12hr
Ha valaki tudna megoldást az nagyon jól jönne, mert tanácstalan vagyok.
Cím: Nem tölti be a pluginokat....
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Április 20. - 15:38:45
Ezek nem segítettek, viszont a System32-ből kimásoltam a DLL fájlokat, amiket hiányolt a cucc.
Így elindul, de ott a fent említett hiba. Nem tölti be se a streamer-t, se az sscanf-et.
[/quote]
akkor lehet nem jók azok a DLL-ek...netframework-öt frissíts mindenféleképpen és ha utána sem jó akkor keress megfelelő dll-eket...
Cím: Nem tölti be a pluginokat....
Írta: Wiliam Levy - 2015. Április 20. - 15:56:38
Whirpool-t érdekes módon betölti.... Na de NetFramework update után megnézem.
E: Fejlemény: NetFramework update után a streamer már betölt, de az SSCANF még mindig nem :S
Valaki?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Április 20. - 20:37:44 )

Megoldva. Kellett hozzá a 64bit ellenére a 32 bites c++-os bigyó.. Pff.
Solved.