Szerző Téma: PPC Házrendszer  (Megtekintve 747 alkalommal)

PPC Házrendszer
« Dátum: 2013. július 10. - 11:32:59 »
0 Show voters
Sziasztok! Stunt szerverembe egy általam átalakított ppc házrendszer van és egy kis problémám akadt vele...
Szerintem tudjátok, hogy különbözõ interiorok vannak benne, be is másolom
 
new AHouseInteriors[][THouseInterior] =
{
{\"Dummy\",             0,       0.0,       0.0,       0.0}, // Dummy interior (Level 0), as the house-level starts at 1
{\"Small motel room\",    10,    2262.83,    -1137.71,    1050.63}, // Level 1
{\"Small house\",       2,       2467.36,    -1698.38,    1013.51}, // Level 2
{\"Small house 2\",       1,       223.00,    1289.26,    1082.20}, // Level 3
{\"Medium house\",       10,    2260.76,    -1210.45,    1049.02}, // Level 4
{\"Medium house 2\",      8,       2365.42,    -1131.85,    1050.88}, // Level 5
{\"Duplex house\",      12,    2324.33,    -1144.79,    1050.71}, // Level 6
{\"Big house\",          15,    295.14,    1474.47,    1080.52}, // Level 7
{\"Big duplex house\",    3,       235.50,    1189.17,    1080.34}, // Level 8
{\"Huge house\",          7,       225.63,    1022.48,    1084.07}, // Level 9
{\"Mansion\",          5,       1299.14,    -794.77,    1084.00} // Level 10
};

 
Ezek az interior nevek, na én azt szeretném megcsinálni, hogy a ház ikonon irja az interior nevét amit nem tudok megcsinálni
Ez igy nézki amit akarok én.
 
House_UpdateEntrance(HouseID)
{
 
new Msg[128], Float:x, Float:y, Float:z;
x = AHouseData[HouseID][HouseX];
y = AHouseData[HouseID][HouseY];
z = AHouseData[HouseID][HouseZ];
 
if (IsValidDynamicPickup(AHouseData[HouseID][PickupID]))
DestroyDynamicPickup(AHouseData[HouseID][PickupID]);
if (IsValidDynamicMapIcon(AHouseData[HouseID][MapIconID]))
DestroyDynamicMapIcon(AHouseData[HouseID][MapIconID]);
if (IsValidDynamic3DTextLabel(AHouseData[HouseID][DoorText]))
DestroyDynamic3DTextLabel(AHouseData[HouseID][DoorText]);
if (AHouseData[HouseID][Owned] == true)
{
   AHouseData[HouseID][PickupID] = CreateDynamicPickup(1272, 1, x, y, z, 0);
if (AHouseData[HouseID][staticHouse] == true)
   format(Msg, 128, \"{00DDFF}%s háza.\\n{33ff33}ID: %i\",AHouseData[HouseID][Owner], HouseID);
else
   format(Msg, 128, \"{00DDFF}%s háza.\\n{33ff33}ID: %i\", AHouseData[HouseID][Owner], HouseID);
AHouseData[HouseID][DoorText] = CreateDynamic3DTextLabel(Msg, 0x008080FF, x, y, z + 0.5, 20.0);
if (ShowBoughtHouses == true)
   AHouseData[HouseID][MapIconID] = CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 32, 0, 0, 0, -1, 150.0);
}
else
{
 
AHouseData[HouseID][PickupID] = CreateDynamicPickup(1273, 1, x, y, z, 0);
if (AHouseData[HouseID][staticHouse] == true)
   format(Msg, 128, \"{00DDFF}Ez a ház eladó!\\n{f5ae16}Vételár: %i{33AA33}$\\n{33ff33}ID: %i\\n{33FF33}Interior: {33CCFF}%s\", AHouseData[HouseID][HousePrice], HouseID,ide mit?);
else
   format(Msg, 128, \"{00DDFF}Ez a ház eladó!\\n{f5ae16}Vételár: %i{33AA33}$\\n{33ff33}ID: %i\\n{33FF33}Interior: {33CCFF}%s\", AHouseData[HouseID][HousePrice], HouseID,ide mit?);
AHouseData[HouseID][DoorText] = CreateDynamic3DTextLabel(Msg, 0x008080FF, x, y, z + 0.7, 20.0);
AHouseData[HouseID][MapIconID] = CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 31, 0, 0, 0, -1, 150.0);
}
}
És oda \"lekérdezés\" hellyére nem tudom mit kell oda irni, hogy lekérdezzük vele  a ház interiorját.
Ámbár megtaláltam a scriptben egy helyen de az 1 for ciklussal van megcsinálva és nem értem mit akar és, hogy kellene átalakítanom
Ezt is bemásolom
case 1: // Upgrade the house
    {
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
        // Check if it\'s possible to upgrade further
      if (AHouseData[HouseID][HouseLevel] < AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel])
      {
         // Add only the upgrades above the current house-level to the upgradelist
         for (new i = AHouseData[HouseID][HouseLevel] + 1; i <= AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]; i++)
         {
             Counter++; // Add 1 to the counter each time an upgrade is added to the upgradelist
             UpgradePrice = ((AHouseData[HouseID][HousePrice] * Counter) / 100) * HouseUpgradePercent;
             // Add the upgrade-info in green if the player can afford it, and in red if he cannot afford it
            if (INT_GetPlayerMoney(playerid) >= UpgradePrice)
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{00FF00}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice); ami pirossal van itt ugy kérdi le de igy nem jó nekem
            else
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{FF0000}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice);
         }
           // Show another dialog to let the player select which upgrade he wants for his house
         ShowPlayerDialog(playerid, DialogUpgradeHouse, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select upgrade:\", UpgradeList, \"Select\", \"Cancel\");
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Your house has reached the maximum level, you cannot upgrade it further\");
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Only the house-owner can use this option\");
    }

 
Aki tud kérem szépen segítsen :D
[mod]Máskor használj CODE tageket![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 10. - 22:48:57 írta Benceee »

PPC Házrendszer
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 10. - 12:10:19 »
0 Show voters
House_UpdateEntrance(HouseID)
{
 
   new Msg[128], Float:x, Float:y, Float:z, HouseType;
   x = AHouseData[HouseID][HouseX];
   y = AHouseData[HouseID][HouseY];
   z = AHouseData[HouseID][HouseZ];
   
   if (IsValidDynamicPickup(AHouseData[HouseID][PickupID]))
      DestroyDynamicPickup(AHouseData[HouseID][PickupID]);
   if (IsValidDynamicMapIcon(AHouseData[HouseID][MapIconID]))
      DestroyDynamicMapIcon(AHouseData[HouseID][MapIconID]);
   if (IsValidDynamic3DTextLabel(AHouseData[HouseID][DoorText]))
      DestroyDynamic3DTextLabel(AHouseData[HouseID][DoorText]);
   if (AHouseData[HouseID][Owned] == true)
   {
     
       AHouseData[HouseID][PickupID] = CreateDynamicPickup(1272, 1, x, y, z, 0);
   
      if (AHouseData[HouseID][staticHouse] == true)
         format(Msg, 128, \"{00DDFF}%s háza.\\n{33ff33}ID: %i\",AHouseData[HouseID][Owner], HouseID);
      else
         format(Msg, 128, \"{00DDFF}%s háza.\\n{33ff33}ID: %i\", AHouseData[HouseID][Owner], HouseID);
      AHouseData[HouseID][DoorText] = CreateDynamic3DTextLabel(Msg, 0x008080FF, x, y, z + 0.5, 20.0);
     
      if (ShowBoughtHouses == true)
         AHouseData[HouseID][MapIconID] = CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 32, 0, 0, 0, -1, 150.0);
   }
   else
   {
 
      AHouseData[HouseID][PickupID] = CreateDynamicPickup(1273, 1, x, y, z, 0);
      if (AHouseData[HouseID][staticHouse] == true)
         format(Msg, 128, \"{00DDFF}Ez a ház eladó!\\n{f5ae16}Vételár: %i{33AA33}$\\n{33ff33}ID: %i\\n{33FF33}Interior: {33CCFF}%s\", AHouseData[HouseID][HousePrice], HouseID,AHouseInteriors[HouseType][interiorName]);
      else
         format(Msg, 128, \"{00DDFF}Ez a ház eladó!\\n{f5ae16}Vételár: %i{33AA33}$\\n{33ff33}ID: %i\\n{33FF33}Interior: {33CCFF}%s\", AHouseData[HouseID][HousePrice], HouseID,AHouseInteriors[HouseType][interiorName]);
      AHouseData[HouseID][DoorText] = CreateDynamic3DTextLabel(Msg, 0x008080FF, x, y, z + 0.7, 20.0);
      AHouseData[HouseID][MapIconID] = CreateDynamicMapIcon(x, y, z, 31, 0, 0, 0, -1, 150.0);
   }
}

 
Ha így nem jó akkor próbáld a HouseType helyett a HouseID.
Ja és legközelebb használj code tagot.

PPC Házrendszer
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 10. - 12:30:53 »
0 Show voters
Próbáltam mind a két féle képpen és nem jó :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 11. - 08:12:19 )

valaki valami ötletet még?
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 11. - 08:12:19 írta Striker »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal