Üdv, az lenne most a gondom hogy az egyik ismerösöm átküldte még a régi módját amiben volt 1 kezdetleges ház rendszer , csak annyi a gond h nem akarja betölteni a házakat :\\
kód:
forward LoadAllHouses( );
public LoadAllHouses( )
{
hID = 1;
while( hID <= MAX_HOUSES )
{
format( file, sizeof( file ), \"Houses/%d.ini\", hID );
if( dini_Exists( file ) )
{
new
szLabelString[ 64 + 1 ];
//format( PropInfo[ hID ] [ PropName ], 64, dini_Get( file, \"Haz Nev\" ) );
//format( PropInfo[ hID ] [ PropOwner ], 24, dini_Get( file, \"Haz Tulajdonos\" ) );
strcat( PropInfo[ hID ][ PropOwner ], dini_Get( file, \"HazTulaj\" ), MAX_PLAYER_NAME );
strcat( PropInfo[ hID ][ PropName ], dini_Get( file, \"HazNev\" ), 64 );
PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] = dini_Int( file, \"HazTulajRegID\" );
PropInfo[ hID ] [ PropSell ] = dini_Int( file, \"HazElado\" );
PropInfo[ hID ] [ OutX ] = dini_Float( file, \"HazOutX\" );
PropInfo[ hID ] [ OutY ] = dini_Float( file, \"HazOutY\" );
PropInfo[ hID ] [ OutZ ] = dini_Float( file, \"HazOutZ\" );
PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInX\" );
PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInY\" );
PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInZ\" );
PropInfo[ hID ] [ PropInterior ] = dini_Int( file, \"HazInterior\" );
PropInfo[ hID ] [ PropPrice ] = dini_Int( file, \"HazAr\" );
PropInfo[ hID ] [ PropLocked ] = dini_Int( file, \"HazBezarva\" );
if( PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] == -1 )
{
format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] );
PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
}
else
{
format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] );
PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1272, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 32, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
}
}
hID = hID + 1;
//else break;
}
printf( \">> House System: %d House Loaded.<<\", hID );
return 1;
}
2.Beírom a házlerakónak a parancsát csak az a problémám vele hogy amikor beütöm a kellõ infókat róla és el kezd problémázni :\\
Parancsa :
CMD:createhouse( playerid, params[] )
{
new
iPrice,
iStyle,
szHouseName[ 64 ];
if( sscanf( params, \"ids[65]\", iStyle, iPrice, szHouseName ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /createhouse <Ház Stílus(1-10)> <Ár> <Név>\" );
switch( iStyle )
{
case 1:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 235.508994, 1189.169897, 1080.339966, 3, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 2:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.756989, 1240.000000, 1082.149902, 2, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 3:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 223.043991, 1289.259888, 1082.199951, 1, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 4:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.630997, 1022.479980, 1084.069946, 7, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 5:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 295.138977, 1474.469971, 1080.519897, 15, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 6:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 328.493988, 1480.589966, 1084.449951, 15, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 7:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 385.803986, 1471.769897, 1080.209961, 15, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 8:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 2324.419921, -1145.568359, 1050.710083, 12, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
case 9:
{
hID = hID + 1;
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 271.884979, 306.631988, 999.148437, 2, iPrice, 1 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
stock CreateHouse( ID, const szName[ ], Float:fOutX, Float:fOutY, Float:fOutZ, Float:fInX, Float:fInY, Float:fInZ, iInterior, iPrice, iSell )
{
PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] = -1;
PropInfo[ ID ][ OutX ] = fOutX;
PropInfo[ ID ][ OutY ] = fOutY;
PropInfo[ ID ][ OutZ ] = fOutZ;
PropInfo[ ID ][ InX ] = fInX;
PropInfo[ ID ][ InY ] = fInY;
PropInfo[ ID ][ InZ ] = fInZ;
PropInfo[ ID ][ PropInterior ] = iInterior;
PropInfo[ ID ][ PropPrice ] = iPrice;
PropInfo[ ID ][ PropLocked ] = 1;
PropInfo[ ID ][ PropSell ] = iSell;
//strcat( PropInfo[ ID ][ PropOwner ], \"Senki\" );
//strcat( PropInfo[ ID ][ PropName ], szName );
new POStr[ 24 ];
format( POStr, sizeof POStr, \"Senki\" ); PropInfo[ ID ][ PropOwner ] = POStr;
format( PropInfo[ ID ] [ PropName ], 65, szName );
/*
new szLabelString[ 60 + 1 ];
format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ ID ][ PropName ], PropInfo[ ID ][ PropOwner ] );
PropInfo[ ID ][ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ ID ][ OutX ], PropInfo[ ID ][ OutY ], PropInfo[ ID ][ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
*/
PropInfo[ ID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
PropInfo[ ID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
new szFiles[ 15 ]; format( szFiles, sizeof( szFiles ), \"Houses/%d.ini\", ID );
dini_Create( szFiles );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazID\", ID );
dini_Set ( szFiles, \"HazNev\", PropInfo[ ID ][ PropName ] );
dini_Set ( szFiles, \"HazTulaj\", PropInfo[ ID ][ PropOwner ] );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazTulajRegID\", PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazElado\", PropInfo[ ID ][ PropSell ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutX\", PropInfo[ ID ][ OutX ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutY\", PropInfo[ ID ][ OutY ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutZ\", PropInfo[ ID ][ OutZ ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InX ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InY ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InZ ] );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazInterior\", PropInfo[ ID ][ PropInterior ] );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazAr\", PropInfo[ ID ][ PropPrice ] );
dini_IntSet ( szFiles, \"HazBezarva\", PropInfo[ ID ][ PropLocked ] );
return 1;
}