Sziasztok!
1. ] Attach Object For Player [
Az a gondom van, hogy mikor a játékos kezébe rakom az objectet valamiért eltűnik vagy egyszerűen meg sem jelenik.
SetPlayerAttachedObject(playerid,faviseles(playerid),19793,5,0.0000, 0.0000, 0.0000,308.5242, 1832.4036, 17.8708);
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 1, 0, 0, 1, 1, 1);
faviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
if(favisel[playerid] == -1)
{
favisel[playerid] = i;
return favisel[playerid];
}
return favisel[playerid];
}
}
return 1;
}
Átraktam a 9-es slotra és már is jó lett, ebből kiderült azt, hogy nem mindegy, hogy melyik slotra rakod..
2. ] ClerAnimations [
Mikor egy loopoló animot állítok a játékosnak és szeretném, hogy vége legyen ClearAnimations(playerid)-t használok, de viszont az animáció nem áll le.
Csak akkor ha ütök egyet a levegőben.
Megoldást találtam angol fórumon.
SetPlayerSkin(playerid, GetPlayerSkin(playerid));
Segítségeteket is előre köszönöm!