Szerző Téma: Nem olvassa be  (Megtekintve 1055 alkalommal)

Nem olvassa be
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 00:11:57 »
0 Show voters
Sziasztok, ebben mi lehet a hiba:
 

#include <a_samp>
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN];
new file[128];
enum PLAYER_MAIN {
test,
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
pInfoOlvas(playerid)
{
format(file, sizeof(file), \"C:\\asdasd\", pName(playerid));
dini_Int(file, \"test\") = pInfo[playerid][test]
}

 
A pName meg van határozva..
És a problémám, hogy nem olvassa be az Integer értéket. :/
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 27. - 00:16:49 írta anorennia »

Nem olvassa be
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 27. - 09:52:28 »
0 Show voters
Kettõ dolog is hibás benne:
Elsõ:
A samp szerver fájlkezelése ami szerver üzemeltetéshez szükséges a scriptfiles mappára korlátozódik.
Ezt a mappát keresd a samp szervered mappájában.
Ezért ez az elérési út nem jó:
 
C:\\asdasd

 
Második:
Fordítva kell lennie, a változó egyenlõ a fájlból kiolvasott értékkel, vagyis:
 
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");

Nem olvassa be
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 27. - 09:58:43 »
0 Show voters
Tudom, hogy rossz elérési útvonal azt csak random ként írtam be, a pInfo változó egyenlõ is úgy van, csak fejbõl írtam le, mert nem volt kedvem innen onnan másolgatni, de semmi, egyszerûen nem akar beolvasni így semmit.. :/

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Nem olvassa be
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 27. - 10:06:29 »
0 Show voters
Ha rossz az elérési útvonal, akkor miért várod, hogy legyen a változónak értéke?  :facepalm:
A pInfo tömbnek az enum alatt kellene lennie. Illetve ellenõrizni kellene, hogy az adott fájl létezik-e. A formatálás is hibás. Bár, mit zsoleszka is mondta, meg kell fordítani.

Nem olvassa be
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 27. - 10:11:31 »
0 Show voters
De mondom, hogy nekem az alapból is fordítva volt! :@
És a format sem így van, elõbb írtam le...

Nem olvassa be
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 27. - 10:20:21 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <dini>
enum PLAYER_MAIN {
test
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN],
file[128];
public OnPlayerConnect(playerid) {
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
stock pInfoOlvas(playerid) {
format(file, sizeof(file), \"asdasdasd/%s.ini\", pName(playerid));
if(fexist(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"test\", 0);
}
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
}

Nem olvassa be
« Válasz #6 Dátum: 2012. augusztus 27. - 11:16:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1346055621\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <dini>
enum PLAYER_MAIN {
test
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN],
file[128];
public OnPlayerConnect(playerid) {
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
stock pInfoOlvas(playerid) {
format(file, sizeof(file), \"asdasdasd/%s.ini\", pName(playerid));
if(fexist(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"test\", 0);
}
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
}

 

Átírtam stock-ra, de így sem töltiba.. :/

Nem olvassa be
« Válasz #7 Dátum: 2012. augusztus 27. - 12:47:09 »
0 Show voters
elsõ hiba.. szerintem el sem mented.
a többit megtalálod, ha összehasonlítod a te scripted az enyémmel.

Nem olvassa be
« Válasz #8 Dátum: 2012. augusztus 27. - 18:45:11 »
0 Show voters
Ennyire hülyének nézel?^.- -.-
Szerinted nem menteném el?
Rossz amit írtál, és nem mûködik így sem...-.-\"
[gmod]Ennél a pontnál be is lehet fejezni, inkább örülj hogy megpróbálnak neked segíteni. Remélem nem lesz több ilyen eset.A fenti kódhoz szükséges egy \"asdasdasd\" nevû mappa létrehozása a myserver/scriptfiles  mappán belül.A kód mûködik csak te nem érted mi mit csinál, kísérletezz többet, vagy hagyd az egészet a fenébe nem neked való ez.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 27. - 21:13:17 írta ɐʞzssǝlosz »

Nem olvassa be
« Válasz #9 Dátum: 2012. augusztus 27. - 18:53:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: anorennia date=1346085911\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennyire hülyének nézel?^.- -.-
Szerinted nem menteném el?
Rossz amit írtál, és nem mûködik így sem...-.-\"
 
Amit írtam, az teljesen mûködik. A tiédet javítottam ki..
És mint mondtam, a tiéddel az a baj, hogy nem ment semmit, így betölteni sem tudja..
Illetve megkérnélek szépen, személyi jogaid, lelki-, idegállapotom, és a forumon elért rangom tekintetében, hogy ne b4zd fel az agyam, mert hirtelen haragból olyat írnék, ami mindegyiket sérti.

Nem olvassa be
« Válasz #10 Dátum: 2012. augusztus 27. - 22:46:51 »
0 Show voters
Lenyugodtam, de értsd meg amit írtál, az sem mûködik, amit én írtam, azt rosszul írtam le, mert a gamemode-ban helyesen volt.
Csak nem értem, hogyha meghatározom Connectnél, hogy:
[coda]
pInfo[playerid][Test] = dini_Int(helye, \"Test\");

 
Akkor miért nem olvassa be.. :/ 1, 2 meg ha stock-ba rakom akkor mért nem?:/

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal