-
Sziasztok, ebben mi lehet a hiba:
#include <a_samp>
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN];
new file[128];
enum PLAYER_MAIN {
test,
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
pInfoOlvas(playerid)
{
format(file, sizeof(file), \"C:\\asdasd\", pName(playerid));
dini_Int(file, \"test\") = pInfo[playerid][test]
}
A pName meg van határozva..
És a problémám, hogy nem olvassa be az Integer értéket. :/
-
Kettõ dolog is hibás benne:
Elsõ:
A samp szerver fájlkezelése ami szerver üzemeltetéshez szükséges a scriptfiles mappára korlátozódik.
Ezt a mappát keresd a samp szervered mappájában.
Ezért ez az elérési út nem jó:
C:\\asdasd
Második:
Fordítva kell lennie, a változó egyenlõ a fájlból kiolvasott értékkel, vagyis:
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
-
Tudom, hogy rossz elérési útvonal azt csak random ként írtam be, a pInfo változó egyenlõ is úgy van, csak fejbõl írtam le, mert nem volt kedvem innen onnan másolgatni, de semmi, egyszerûen nem akar beolvasni így semmit.. :/
-
Ha rossz az elérési útvonal, akkor miért várod, hogy legyen a változónak értéke? :facepalm:
A pInfo tömbnek az enum alatt kellene lennie. Illetve ellenõrizni kellene, hogy az adott fájl létezik-e. A formatálás is hibás. Bár, mit zsoleszka is mondta, meg kell fordítani.
-
De mondom, hogy nekem az alapból is fordítva volt! :@
És a format sem így van, elõbb írtam le...
-
#include <a_samp>
#include <dini>
enum PLAYER_MAIN {
test
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN],
file[128];
public OnPlayerConnect(playerid) {
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
stock pInfoOlvas(playerid) {
format(file, sizeof(file), \"asdasdasd/%s.ini\", pName(playerid));
if(fexist(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"test\", 0);
}
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
}
-
#include <a_samp>
#include <dini>
enum PLAYER_MAIN {
test
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN],
file[128];
public OnPlayerConnect(playerid) {
pInfoOlvas(playerid);
return 1;
}
stock pInfoOlvas(playerid) {
format(file, sizeof(file), \"asdasdasd/%s.ini\", pName(playerid));
if(fexist(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"test\", 0);
}
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
}
Átírtam stock-ra, de így sem töltiba.. :/
-
elsõ hiba.. szerintem el sem mented.
a többit megtalálod, ha összehasonlítod a te scripted az enyémmel.
-
Ennyire hülyének nézel?^.- -.-
Szerinted nem menteném el?
Rossz amit írtál, és nem mûködik így sem...-.-\"
[gmod]Ennél a pontnál be is lehet fejezni, inkább örülj hogy megpróbálnak neked segíteni. Remélem nem lesz több ilyen eset.A fenti kódhoz szükséges egy \"asdasdasd\" nevû mappa létrehozása a myserver/scriptfiles mappán belül.A kód mûködik csak te nem érted mi mit csinál, kísérletezz többet, vagy hagyd az egészet a fenébe nem neked való ez.[/gmod]
-
Ennyire hülyének nézel?^.- -.-
Szerinted nem menteném el?
Rossz amit írtál, és nem mûködik így sem...-.-\"
Amit írtam, az teljesen mûködik. A tiédet javítottam ki..
És mint mondtam, a tiéddel az a baj, hogy nem ment semmit, így betölteni sem tudja..
Illetve megkérnélek szépen, személyi jogaid, lelki-, idegállapotom, és a forumon elért rangom tekintetében, hogy ne b4zd fel az agyam, mert hirtelen haragból olyat írnék, ami mindegyiket sérti.
-
Lenyugodtam, de értsd meg amit írtál, az sem mûködik, amit én írtam, azt rosszul írtam le, mert a gamemode-ban helyesen volt.
Csak nem értem, hogyha meghatározom Connectnél, hogy:
[coda]
pInfo[playerid][Test] = dini_Int(helye, \"Test\");
Akkor miért nem olvassa be.. :/ 1, 2 meg ha stock-ba rakom akkor mért nem?:/