-
Sziasztok.
Van egy nagy problémám, amit sûrgõssen orvosolni kellene.
Az a gond, hogyha enumot létrehozok a mod tetején, és (jelen esetben)az OnPlayerDisconnect-nél dinivel akarom felhasználni, nem olvassa le az anumot, ezért warningol..
Adminrendszeremhez kellene.
A mód tetején:
enum jatekosinfo
{
Adminszint,
As,
Banolva,
penze,
Olesek,
Halalok,
Info,
Warnok
}
OnPlayerDisconnect rész alatt:
if(fexist(file))
{
dini_IntSet(file, \"Admin\", pInfo[playerid][adminszint]);
dini_IntSet(file, \"As\", pInfo[playerid][as]);
dini_IntSet(file, \"Ban\", pInfo[playerid][banolva]);
dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][penze]);
dini_IntSet(file, \"Halal\", pInfo[playerid][halalok]);
dini_IntSet(file, \"Oles\", pInfo[playerid][olesek]);
dini_IntSet(file, \"Warn\", pInfo[playerid][warnok]);
}
(A \"File\" változó létre van hozva.)
Lehet én vagyok a gyökér, de nemtudom hol a hiba :D
-
new AdminInfo[MAX_PLAYERS][jatekosinfo];
Esetleg így?
-
Meg a kis és nagybetûk közt sem ártana különbséget tenni. ;)
-
Így sem mûködik..
Kis-és Nagy betûket megcsináltam, megcsináltam, amit Bojhoska írt, de nem mûködik, errorozik.
-
És mit?
-
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(1728) : error 017: undefined symbol \"AdminInfo\"
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(1728) : warning 215: expression has no effect
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(1728) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(1728) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(1728) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
A 1728. sor(ok):
{
dini_IntSet(file, \"Admin\", AdminInfo[playerid][adminszint]);
dini_IntSet(file, \"As\", AdminInfo[playerid][as]);
dini_IntSet(file, \"Ban\", AdminInfo[playerid][banolva]);
dini_IntSet(file, \"Penz\", AdminInfo[playerid][penze]);
dini_IntSet(file, \"Halal\", AdminInfo[playerid][halalok]);
dini_IntSet(file, \"Oles\", AdminInfo[playerid][olesek]);
dini_IntSet(file, \"Warn\", AdminInfo[playerid][warnok]);
}
Valamint a \"new\"-es dolgokat sem olvassa le a mod tetejérõl, a public alatt kell mindig létrehoznom..
-
new AdminInfo[MAX_PLAYERS][jatekosinfo];
Esetleg így?
blablabla (csak ne egy idézetbõl álljon a hozzászólás :d )
-
Továbbra sem érzékel Semmit, ami a modom tetején van..
FS-be is lehet megpróbálom, javaslatok?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 23. - 19:18:28 )
Jó végülis megoldottam, public-ok közé raktam az enumot, és mindehova raktam \"neve\" váltózót, mert tetejérõl nem olvasta.
Viszont nem zárom, arra tudnátok adni tippeket, miért is nem olvassa le a Mod tetejérõl az enumokat, a változókat stb..
-
Persze.
#if defined résszel kizártad a fordításból.
Amúgy pont az elsõ sortól kezdve halad sorban lefelé a fordításhoz.
Kezdve a mód tetején lévõ #include <a_samp> fájl beolvasása után és stb.
-
if(fexist(file))
{
dini_IntSet(file, \"Admin\", jatekosinfo[playerid][adminszint]);
dini_IntSet(file, \"As\", jatekosinfo[playerid][as]);
dini_IntSet(file, \"Ban\", jatekosinfo[playerid][banolva]);
dini_IntSet(file, \"Penz\", jatekosinfo[playerid][penze]);
dini_IntSet(file, \"Halal\", jatekosinfo[playerid][halalok]);
dini_IntSet(file, \"Oles\", jatekosinfo[playerid][olesek]);
dini_IntSet(file, \"Warn\", jatekosinfo[playerid][warnok]);
}
-
Rendben, köszönöm mindenkinek a segítséget, sikerült megoldanom..
Csak annyi volt a hiba, hogy a \"defined FILTERSCRIPT\" alá írtam ezeket :D (Ment mindenkinek a +)