Szerző Téma: Nem nyilik a kapu  (Megtekintve 843 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Nem nyilik a kapu
« Dátum: 2013. június 12. - 20:25:17 »
0 Show voters
Üdv, az lenne a problémám hogy csináltam 1 kaput és megcsináltam hogy parancsra nyíljon de nem akar ki nyílni a kapu.
Tud valaki segíteni ebben?
Kód:
 

kapu =    CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);
kapu1 =CreateDynamicObject(980, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
kapu2 =CreateDynamicObject(980, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
 
CMD:rkapunyit(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
CMD:ckapunyit1(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu1,1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}
CMD:ckapunyit2(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu2,1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}

 
és még az lenne a kérdésem hogy hogy lehet bezárni a kaput?

Nem nyilik a kapu
« Válasz #1 Dátum: 2013. június 12. - 21:00:10 »
+1 Show voters

        kapu =  CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);
        kapu1 = CreateDynamicObject(980, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
        kapu2 = CreateDynamicObject(980, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
 
CMD:rkapunyit(playerid, params[])
{
        if(Csapat[playerid] == Rendor)
        {
                MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
        }
        else
        {
               SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
          }
        return 1;
}
CMD:ckapunyit1(playerid, params[])
{
        if(Csapat[playerid] == Civil)
        {
                MoveDynamicObject(kapu1,1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
               
        }else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
        return 1;
}
CMD:ckapunyit2(playerid, params[])
{
        if(Csapat[playerid] == Civil)
        {
                MoveDynamicObject(kapu2,1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);
        }else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
        return 1;
}

 
Gondolom mivel ZCMD ezért a parancsot így kell írni \"CMD:ckapunyit2(playerid, params[])\" elméletileg most nyílni fog!
Na meg valami szépséget vigyél már a Gm be. Pl mint az elsõ ahogy megírtam
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 12. - 21:01:46 írta Peter »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Nem nyilik a kapu
« Válasz #2 Dátum: 2013. június 13. - 07:30:55 »
0 Show voters
elméletileg nyílnia kéne de nem nyílik ki :S

Nem nyilik a kapu
« Válasz #3 Dátum: 2013. június 13. - 07:51:00 »
0 Show voters
Csá.
Kicsit hibás.
A mód elejére:
new kapu;
new kapu1;
new kapu2;
És a kapu objectet CreateObject-re konvertáld, és ugy használd.
Nem tom hogy jó-e de én így használom ahogy leirtam.

Nem nyilik a kapu
« Válasz #4 Dátum: 2013. június 13. - 08:01:32 »
+1 Show voters
Ha, egyre jobb tanácsok.
@Peter Elhagyható a params[] paraméter zcmd-nél ha nincs rá szükség.
@scripter Ha MoveDynamicObject-tel akarja mozgatni akkor miért is kellene CreateObject-tel létrehozni?
@ZzzzzZ
Talán mert egyeznek a koordináta adatok?
 
        kapu1 = CreateDynamicObject(980,                    1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
                 MoveDynamicObject(kapu1,                   1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
        kapu2 = CreateDynamicObject(980,                   1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
                 MoveDynamicObject(kapu2,                  1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);

 
Maximum az /rkapunyit parancs mûködik mivel ott van eltérés az eredeti illetve a mozgatás koordinátája közt, és illeszd be a Streamer_Update(playerid);   native függvényt hogy frissítse az object pozícióját a játékosnak a MoveDynamicObject alá hátha akkor megjavul.
Amúgy a használt streamer plugin verziója?
Korábbi verziókban mintha lett volna valami hiba az elfordulási paramétereknél.

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Nem nyilik a kapu
« Válasz #5 Dátum: 2013. június 13. - 08:35:27 »
+1 Show voters
ZzzzzZ! Sziia!
El mondom mit hogy csinálj!
Van egy alap zárt kapu kordínátád!
Ez:
 
kapu =  CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);

 
És van egy egy parancsod!
 
CMD:rkapunyit(playerid)
{
        if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
                MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
        }else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
        return 1;
}

 
Eddig minden jó csak az a baj hogy!
 
CMD:rkapunyit(playerid)
{
        if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
                MoveDynamicObject(kapu,Ide azt a kordínátát rakd amikor nyitva van a kapu!);
        }else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
        return 1;
}

 
Magyarázat: kapu nevet adtál megváltozónak a parancsnál is ezt használtad, ezért a \"kapu\" szerepe hogy zárt pozon van és az utána lévõ kordnak \"Oda is írtam\"
az hogy nyitott helyzetbe rakja!
Remélem segítettem!

xD1999

  • Vendég
Nem nyilik a kapu
« Válasz #6 Dátum: 2013. június 13. - 09:06:02 »
0 Show voters
a koordináták egyforma nem lássátok?
neki a fordulása számit!
Nincs valami olyan hogy RotateDinamicObject(kapu,0,0,0);
õ ezt 0,0,272
Erre forgassa 0,0,0

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Nem nyilik a kapu
« Válasz #7 Dátum: 2013. június 13. - 13:53:10 »
0 Show voters
zsolesszka télleg az volt a gond.
Köszönöm mindenkitõl a segítséget!!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal