-
Üdv, az lenne a problémám hogy csináltam 1 kaput és megcsináltam hogy parancsra nyíljon de nem akar ki nyílni a kapu.
Tud valaki segíteni ebben?
Kód:
kapu = CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);
kapu1 =CreateDynamicObject(980, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
kapu2 =CreateDynamicObject(980, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
CMD:rkapunyit(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
CMD:ckapunyit1(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu1,1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}
CMD:ckapunyit2(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu2,1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}
és még az lenne a kérdésem hogy hogy lehet bezárni a kaput?
-
kapu = CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);
kapu1 = CreateDynamicObject(980, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateDynamicObject(980, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
CMD:rkapunyit(playerid, params[])
{
if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
}
else
{
SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
CMD:ckapunyit1(playerid, params[])
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu1,1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}
CMD:ckapunyit2(playerid, params[])
{
if(Csapat[playerid] == Civil)
{
MoveDynamicObject(kapu2,1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy civil!\");
return 1;
}
Gondolom mivel ZCMD ezért a parancsot így kell írni \"CMD:ckapunyit2(playerid, params[])\" elméletileg most nyílni fog!
Na meg valami szépséget vigyél már a Gm be. Pl mint az elsõ ahogy megírtam
-
elméletileg nyílnia kéne de nem nyílik ki :S
-
Csá.
Kicsit hibás.
A mód elejére:
new kapu;
new kapu1;
new kapu2;
És a kapu objectet CreateObject-re konvertáld, és ugy használd.
Nem tom hogy jó-e de én így használom ahogy leirtam.
-
Ha, egyre jobb tanácsok.
@Peter Elhagyható a params[] paraméter zcmd-nél ha nincs rá szükség.
@scripter Ha MoveDynamicObject-tel akarja mozgatni akkor miért is kellene CreateObject-tel létrehozni?
@ZzzzzZ
Talán mert egyeznek a koordináta adatok?
kapu1 = CreateDynamicObject(980, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0, 0);
MoveDynamicObject(kapu1, 1527.30005, 664.20001, 12.4, 0, 0);
kapu2 = CreateDynamicObject(980, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0, 0);
MoveDynamicObject(kapu2, 1447.40002, 663.40002, 12.5, 0, 0);
Maximum az /rkapunyit parancs mûködik mivel ott van eltérés az eredeti illetve a mozgatás koordinátája közt, és illeszd be a Streamer_Update(playerid); native függvényt hogy frissítse az object pozícióját a játékosnak a MoveDynamicObject alá hátha akkor megjavul.
Amúgy a használt streamer plugin verziója?
Korábbi verziókban mintha lett volna valami hiba az elfordulási paramétereknél.
-
ZzzzzZ! Sziia!
El mondom mit hogy csinálj!
Van egy alap zárt kapu kordínátád!
Ez:
kapu = CreateDynamicObject(980, 2237.30005, 2453.30005, 12.6, 0, 0, 272);
És van egy egy parancsod!
CMD:rkapunyit(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
MoveDynamicObject(kapu,2237.30005, 2453.30005, 12.6,2.0,0,0);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
Eddig minden jó csak az a baj hogy!
CMD:rkapunyit(playerid)
{
if(Csapat[playerid] == Rendor)
{
MoveDynamicObject(kapu,Ide azt a kordínátát rakd amikor nyitva van a kapu!);
}else return SendSpecialMessage(playerid,\"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
Magyarázat: kapu nevet adtál megváltozónak a parancsnál is ezt használtad, ezért a \"kapu\" szerepe hogy zárt pozon van és az utána lévõ kordnak \"Oda is írtam\"
az hogy nyitott helyzetbe rakja!
Remélem segítettem!
-
a koordináták egyforma nem lássátok?
neki a fordulása számit!
Nincs valami olyan hogy RotateDinamicObject(kapu,0,0,0);
õ ezt 0,0,272
Erre forgassa 0,0,0
-
zsolesszka télleg az volt a gond.
Köszönöm mindenkitõl a segítséget!!