Sziasztok!
Az alábbi kóddal mi a gáz, tudna valaki segíteni? Nem ír errort, csak nem mûködik:
if(dialogid == DIALOG_BUY)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
PlayerInfo[playerid][pCigi] = 20;
GetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid,-5);
SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Vettél 20 szál cigarettát!\");
}
case 1:
{
PlayerInfo[playerid][pGyujto] = 1;
GetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid,-3);
SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Vettél 1 Öngyújtót!\");
}
}
}
}
return 0;
}
Hozzáadja az értéket a változóhoz. (tehát a meglévõ értékéhez hozzáad, míg a sima = csak beállítja az értékét)
Gyakorlatilag valami ilyesmi :
new
val = 23;
val = val + 12;
eredmény = 35;
//ugyanezt érni el így is:
val += 12;
Akkor a dialog id nem stimmel vagy nem dialog_style_list -et használsz mivel a listitem annál mûködik.
Hogyan jeleníted meg a dialog-ot?
De, azt használok
CMD:buy(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7.0,-23.1237,-55.3247,1003.5469))
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUY,DIALOG_STYLE_LIST,\"24/7\",\"Cigi($5)\\nÖngyújtó($3)\",\"Mehet\",\"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Nem vagy 24/7-ben!\");
}
return 1;
}