Jaj, tényleg, elnézést. Úgy láttam, mintha a 2 eljárás egyben lenne.
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel( playerid );
if( drunk2 < 100 )
{
SetPlayerDrunkLevel( playerid, 2000 );
}
else
{
if( DLlast[ playerid ] != drunk2 )
{
new fps = DLlast[ playerid ] - drunk2;
if( ( fps > 0 ) && ( fps < 200 ) )
FPS2[ playerid ] = fps;
DLlast [playerid ] = drunk2;
}
}
return 1;
}
Nem volt visszatérés az eljárás végén.
Ezt másold be a Te eljárásod helyére:
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel( playerid );
if( drunk2 < 100 )
{
SetPlayerDrunkLevel( playerid, 2000 );
}
else
{
if( DLlast[ playerid ] != drunk2 )
{
new fps = DLlast[ playerid ] - drunk2;
if( ( fps > 0 ) && ( fps < 200 ) )
FPS2[ playerid ] = fps;
DLlast [playerid ] = drunk2;
}
}
return 1;
}