Returns 0 - Update from this player will not be replicated to other clients.
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate Returns 0 - Update from this player will not be replicated to other clients. szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget [/quote]most a lényeg, hogy megértetted, mire gondolok xd deeee...a baj az, hogy ugyanezek a filterscriptek a régi gm-mel jók....viszont az újjal nem. de az új gm meg a filterscriptek nélkül jó. ezért nem értem, hogy mi a baja.....
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele [/quote]
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele [/quote]ez a baj...hogy külön-külön minden jó.....csak együtt nem.
próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást.. [/quote]de másik gm-mel jók. na meg pár hete még jó volt minden, mert akkor is teszteltünk. ezért nem értem, hogy mi a kínja, ezért jöttem ide xd
szóval az új GM egymaga jól fut,a régi móddal az összes FS jól fut,de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?milyen mód a régi?milyen mód az új?melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk... [/quote]szóval....az Update-em összvissz ennyi: public OnPlayerUpdate(playerid){if(dmzone[playerid] > 0){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleToRespawn(currentveh); //DestroyVehicle(currentveh); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(currentveh); ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\");}}if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0; }return 1;} az FS-ekben pedig az OnPlayerUpdate-ot nem használom.
public OnPlayerUpdate(playerid){if(dmzone[playerid] > 0){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleToRespawn(currentveh); //DestroyVehicle(currentveh); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(currentveh); ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\");}}if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0; }return 1;}
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT){ new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0;}
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT){ new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0;} ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva? [/quote]ez player crasher ellen van de megpróbálom enélkül. vagy timerre kötöm. ha jó, akkor lezárom a témát Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 19:06:05 )na...hát...kivettem belõle...és ugyanúgy nem jó...egyéb ötlet?
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)mert akkor belenéznék...és a módok? [/quote]hát..ami publikus, az a luxadmin, meg a ppc....de ezeket csak magyarosítottam, és a régi szerverrel is ezek futnak. ezért is nem értem még mindig....pedig már november 1-re ígértem az új szervert :\'D de így még mindig tolódik xd