-
Szebb estét....az a baromi nagy gondom, hogy az új szerómon ha elindítom a szervert, csak a mapokkal, addig minden oké. viszont ha már mást is, pl a LuxAdmin-t, vagy akár csak egy tuning menüt is pluszba hozzáadok, már nem mozognak a playerek.....átfuttattam mindent az új includeokkal, streamerrel, de most nem jött be (régen ez volt a gond, de most kevés). Tehát ha valaki tudna segíteni mitõl lehet, megköszönném.
-
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
Returns 0 - Update from this player will not be replicated to other clients.
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget
-
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
Returns 0 - Update from this player will not be replicated to other clients.
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget
[/quote]
most a lényeg, hogy megértetted, mire gondolok xd deeee...a baj az, hogy ugyanezek a filterscriptek a régi gm-mel jók....viszont az újjal nem. de az új gm meg a filterscriptek nélkül jó. ezért nem értem, hogy mi a baja.....
-
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
-
hidd el, értette amit mondtál, és pont azért írta az OnPlayerUpdate visszatérését, mert szinte csak az miatt léphet fel ilyen sync probléma. Nézd át minden scriptedben az OnPlayerUpdate függvény végét, és hogy ne legyen azon belül sehol return 0.
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
[/quote]
-
nem biztos hogy a végén van, lehet valamelyik feltételben is
-
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
[/quote]
ez a baj...hogy külön-külön minden jó.....csak együtt nem.
-
próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást..
-
próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást..
[/quote]
de másik gm-mel jók. na meg pár hete még jó volt minden, mert akkor is teszteltünk. ezért nem értem, hogy mi a kínja, ezért jöttem ide xd
-
szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...
-
szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...
[/quote]
szóval....az Update-em összvissz ennyi:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(dmzone[playerid] > 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new currentveh;
currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleToRespawn(currentveh);
//DestroyVehicle(currentveh);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyVehicle(currentveh);
ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\");
}
}
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new Float:vec[3];
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
new bool:possible_crasher = false;
for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
if (floatabs(vec) > 10.0)
possible_crasher = true;
if (possible_crasher)
return 0;
}
return 1;
}
az FS-ekben pedig az OnPlayerUpdate-ot nem használom.
-
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new Float:vec[3];
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
new bool:possible_crasher = false;
for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
if (floatabs(vec) > 10.0)
possible_crasher = true;
if (possible_crasher)
return 0;
}
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?
-
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new Float:vec[3];
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
new bool:possible_crasher = false;
for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
if (floatabs(vec) > 10.0)
possible_crasher = true;
if (possible_crasher)
return 0;
}
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?
[/quote]
ez player crasher ellen van :) de megpróbálom enélkül. vagy timerre kötöm. ha jó, akkor lezárom a témát :)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 19:06:05 )
na...hát...kivettem belõle...és ugyanúgy nem jó...egyéb ötlet?
-
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?
-
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?
[/quote]
hát..ami publikus, az a luxadmin, meg a ppc....de ezeket csak magyarosítottam, és a régi szerverrel is ezek futnak. ezért is nem értem még mindig....pedig már november 1-re ígértem az új szervert :\'D de így még mindig tolódik xd
-
hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...
de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem...
van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet
-
hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...
de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem...
van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet
[/quote]
hát...ez egy jó kérdés...xd ritkán nézek bele az icludeokba....de leírom, miket használok, hátha
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
ennyi lenne ...de a régi mod is ezzel a pawno-val készült, ezekkel az inc-ekkel....szóval...nem tudom..
-
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre
-
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre
[/quote]
egyedül az a_samp-ban és a samc-ban van....az a_samp-pal gondolom nem nagyon lehet hiba, a samc meg ennyi:
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
if( GetPlayerMoney( playerid ) != GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) )
{
ResetPlayerMoney( playerid );
GivePlayerMoney( playerid, GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) );
}
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
}
#if defined _ALS_OnPlayerUpdate
#undef OnPlayerUpdate
#else
#define _ALS_OnPlayerUpdate
#endif
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate
forward samc_OnPlayerUpdate( playerid );
-
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate
van a módban OnPlayerUpdate callback?
-
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate
van a módban OnPlayerUpdate callback?
[/quote]
nincs...de a régiben sincs.....se az fs-ekben.
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
akkor rakd bele nézd meg így megy e
a régiben volt más/más verziójú include?
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
akkor rakd bele nézd meg így megy e
a régiben volt más/más verziójú include?
[/quote]
OnPlayerUpdate van benne xd az alatt van az anti crasher....amit már bemásoltam ....az include-ok meg ugyanazok..az egész ugyanaz, csak a gm új. ezért idegesít engem is xd