Szerző Téma: Nem mozgó playerek  (Megtekintve 2221 alkalommal)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 05. - 21:33:12 »
0 Show voters
Szebb estét....az a baromi nagy gondom, hogy az új szerómon ha elindítom a szervert, csak a mapokkal, addig minden oké. viszont ha már mást is, pl a LuxAdmin-t, vagy akár csak egy tuning menüt is pluszba hozzáadok, már nem mozognak a playerek.....átfuttattam mindent az új includeokkal, streamerrel, de most nem jött be (régen ez volt a gond, de most kevés). Tehát ha valaki tudna segíteni mitõl lehet, megköszönném.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 05. - 22:02:39 »
0 Show voters
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
 
Returns   0 - Update from this player will not be replicated to other clients.

 
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 05. - 22:06:00 »
0 Show voters

gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
 
Returns   0 - Update from this player will not be replicated to other clients.

 
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget
 
[/quote]
most a lényeg, hogy megértetted, mire gondolok xd deeee...a baj az, hogy ugyanezek a filterscriptek a régi gm-mel jók....viszont az újjal nem. de az új gm meg a filterscriptek nélkül  jó. ezért nem értem, hogy mi a baja.....

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 06. - 07:28:36 »
0 Show voters
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem mozgó playerek
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 06. - 08:20:46 »
0 Show voters
hidd el, értette amit mondtál, és pont azért írta az OnPlayerUpdate visszatérését, mert szinte csak az miatt léphet fel ilyen sync probléma. Nézd át minden scriptedben az OnPlayerUpdate függvény végét, és hogy ne legyen azon belül sehol return 0.



hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
 
[/quote]

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 06. - 11:47:47 »
0 Show voters
nem biztos hogy a végén van, lehet valamelyik feltételben is
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #6 Dátum: 2013. december 06. - 15:12:32 »
0 Show voters

hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
 
[/quote]
ez a baj...hogy külön-külön minden jó.....csak együtt nem.

Nem mozgó playerek
« Válasz #7 Dátum: 2013. december 06. - 21:08:54 »
0 Show voters
próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást..

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #8 Dátum: 2013. december 06. - 21:25:39 »
0 Show voters

próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást..
 
[/quote]
de másik gm-mel jók. na meg pár hete még jó volt minden, mert akkor is teszteltünk. ezért nem értem, hogy mi a kínja, ezért jöttem ide xd

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #9 Dátum: 2013. december 07. - 07:37:52 »
0 Show voters
szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #10 Dátum: 2013. december 07. - 14:47:56 »
0 Show voters

szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...
 
[/quote]
szóval....az Update-em összvissz ennyi:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(dmzone[playerid] > 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new currentveh;
            currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleToRespawn(currentveh);
     //DestroyVehicle(currentveh);
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   DestroyVehicle(currentveh);
   ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\");
}
}
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
   {
       new Float:vec[3];
       GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
       new bool:possible_crasher = false;
       for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
           if (floatabs(vec) > 10.0)
               possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
   }
return 1;
}

 
az FS-ekben pedig az OnPlayerUpdate-ot nem használom.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #11 Dátum: 2013. december 09. - 07:43:02 »
0 Show voters
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   new Float:vec[3];
   GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
   new bool:possible_crasher = false;
   for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
       if (floatabs(vec) > 10.0)
           possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
}

 
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #12 Dátum: 2013. december 09. - 18:51:53 »
0 Show voters

 
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   new Float:vec[3];
   GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
   new bool:possible_crasher = false;
   for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
       if (floatabs(vec) > 10.0)
           possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
}

 
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?
 
[/quote]
ez player crasher ellen van  :) de megpróbálom enélkül. vagy timerre kötöm. ha jó, akkor lezárom a témát :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 19:06:05 )

na...hát...kivettem belõle...és ugyanúgy nem jó...egyéb ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 09. - 19:06:05 írta huhboy »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Nem mozgó playerek
« Válasz #13 Dátum: 2013. december 10. - 07:36:41 »
0 Show voters
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Nem mozgó playerek
« Válasz #14 Dátum: 2013. december 10. - 18:50:17 »
0 Show voters

a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?
 
[/quote]
hát..ami publikus, az a luxadmin, meg a ppc....de ezeket csak magyarosítottam, és a régi szerverrel is ezek futnak. ezért is nem értem még mindig....pedig már november 1-re ígértem az új szervert :\'D de így még mindig tolódik xd

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal