GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: myke - 2015. Augusztus 30. - 14:21:24

Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: myke - 2015. Augusztus 30. - 14:21:24
Hali!
A szerveremen a rendőröknek van bólya, és trafipax \"rendszer\". Gondolom mind a kettőről tudjátok mire jó. Az a problémám vele, hogy a szerver elindítása után működik, viszont később nem. Nem rakja le a szükséges objecteket, gondolom részben ezért nem működik.
 
CMD:bolya(playerid,params[])
{
new string[128];
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR )
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new bolya; bolya < MAX_BOLYA; bolya++)
{
    if(BolyaInfo[bolya][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, BolyaInfo[bolya][Fordulas]);
   BolyaInfo[bolya][Object3] = CreateObject(1238, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]-0.7, 0.0, 0.0, BolyaInfo[bolya][Fordulas]);
    BolyaInfo[bolya][Van] = 1;
       format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy bólyát. ID: %d\", bolya);
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");
return 1;
}
CMD:bolyafelszed(playerid,params[])
{
new string[128], Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz;
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR )
{
for(new bolya; bolya < MAX_BOLYA; bolya++)
{
    if(BolyaInfo[bolya][Van] == 1)
    {
      GetObjectPos(BolyaInfo[bolya][Object3], szzx, szzy, szzz);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, szzx, szzy, szzz))
        {
        DestroyObject(BolyaInfo[bolya][Object3]);
          format(string, sizeof(string), \"Felszedtél egy bólyát. | ID: %d\", bolya);
      BolyaInfo[bolya][Van] = 0;
      BolyaInfo[bolya][PosX] = 0;
      BolyaInfo[bolya][PosY] = 0;
      BolyaInfo[bolya][PosZ] = 0;
      BolyaInfo[bolya][Fordulas] = 0;
       SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
    }
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");
return 1;
}
CMD:bfelszedall(playerid,params[])
{
    if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 2 )
{
for(new bolya; bolya < MAX_BOLYA; bolya++)
{
   DestroyObject(BolyaInfo[bolya][Object3]);
   BolyaInfo[bolya][Van] = 0;
   BolyaInfo[bolya][PosX] = 0;
   BolyaInfo[bolya][PosY] = 0;
   BolyaInfo[bolya][PosZ] = 0;
   BolyaInfo[bolya][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid,ZOLD, \"Felszedted az összes bólyát.\");
    }
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin!\");
return 1;
}

 
Mitől nem működhet? A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: blackdog476 - 2015. Augusztus 30. - 15:33:30
Meddig jut el a kód? Minden feltétel teljesül?
Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: myke - 2015. Augusztus 30. - 16:40:06
Igen. A szerveren eleinte megy, majd egy pár óra múlva nem. Írja, hogy leraktam a bólyát, viszont nem rakja le az objectet.
Trafipaxnál a pár óra elteltével semmit nem csinál.
Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: blackdog476 - 2015. Augusztus 30. - 17:42:43
Sima CreateObjecttel van létrehozva, valószínű elérted a limitet az objektekből.
Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: ZyZu. - 2015. Augusztus 30. - 18:47:35
BolyaInfo[bolya][Object3] = CreateDynamicObject( 1238, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]-0.7, 0.0, 0.0, BolyaInfo[bolya][Fordulas], -1, -1, -1, 300.0 );

 
streamer plugin szükséges a kód használatához.
Cím: Nem működő trafipax/bólya/
Írta: myke - 2015. Augusztus 30. - 20:30:56
Streamer bevan rakva, mert szükséges más mapphoz. Lehet, hogy nem működik normálisan?