Szerző Téma: Nem mindig adja be az animokat  (Megtekintve 821 alkalommal)

Nem elérhető myke

  • 213
    • Profil megtekintése
Nem mindig adja be az animokat
« Dátum: 2015. május 18. - 20:02:33 »
0 Show voters
Hali.
Lenne egy olyan problémám, hogy a szerver nem mindig adja be az animokat.
Miért?
Például itt van egy ilyen lábon/fejen/gyomron lövéses script:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(AdminSzoliban[damagedid] == 0)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 22 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 34)
{
   new string[128];
   if(sokkolopisztoly[playerid] == 0)
   {
      if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
      {
          SetPlayerHealth(damagedid,0);
           format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a fejébe.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a fejébe *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
      {
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp-50);
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
            ClearAnimations(damagedid);
           ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
          format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a gyomrába.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a gyomrába *\", LILA, 15.0, 10000);
         Serult[damagedid] = true;
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
      {
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp-20);
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
           ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
             format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a lábába.\",Nev(damagedid));
             SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a lábába *\", LILA, 15.0, 10000);
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         Serult[damagedid] = true;
      }
   }else
   {
      if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
          ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
           format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
            ClearAnimations(damagedid);
            new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                  ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
             SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
      }
   }
}
}
else
{
}
return 1;
}

 
Ha meglőnek, olyan 10-ből 3-szor adja be az illetőnek az animot. Miért?
A válaszokat előre is köszönöm!

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Nem mindig adja be az animokat
« Válasz #1 Dátum: 2015. május 18. - 20:08:49 »
0 Show voters
Nem az, hogy másodjára játszódik le?
Akkor szerezd be Epsilon animbetöltőjét.

Nem elérhető myke

  • 213
    • Profil megtekintése
Nem mindig adja be az animokat
« Válasz #2 Dátum: 2015. május 18. - 20:25:27 »
0 Show voters
Mondhatjuk azt is. Ha paranccsal adom, akkor igen 2x kell beírni. Viszont, mint az előbb leírt scriptbe látod, 2x van az \"ApllyAnimation\" és mégse működik mindig.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Nem mindig adja be az animokat
« Válasz #3 Dátum: 2015. május 18. - 20:28:09 »
0 Show voters
Meg se akarod oldani a problémádat, azért nem nézel utána?
Vedd ki az egyiket, hogy 1 lejátszás legyen és rakd be ezt: http://sampforum.hu/index.php?topic=13221

Nem elérhető myke

  • 213
    • Profil megtekintése
Nem mindig adja be az animokat
« Válasz #4 Dátum: 2015. május 18. - 20:32:02 »
0 Show voters
Na beraktam, és úgy néz ki működik.
Köszi a segítséget.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal