Szerző Téma: nem méri a sebességet(FS)  (Megtekintve 896 alkalommal)

dexi

  • Vendég
nem méri a sebességet(FS)
« Dátum: 2011. December 16. - 21:54:06 »
0
[pawn]/*
Filterscript generated using Zamaroht\'s TextDraw Editor Version 1.0.
Designed for SA-MP 0.3a.
Time and Date: 2011-12-16 @ 21:31:36
Instructions:
1- Compile this file using the compiler provided with the sa-mp server package.
2- Copy the .amx file to the filterscripts directory.
3- Add the filterscripts in the server.cfg file (more info here:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Server.cfg)
4- Run the server!
Disclaimer:
You have full rights over this file. You can distribute it, modify it, and
change it as much as you want, without having to give any special credits.
*/
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
new sebesseg[64];
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new kmh;
new Text:Textdraw0;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z);
kmh = X+Y+Z/ 60;
// Create the textdraws:
format(sebesseg, sizeof(sebesseg),\"Sebesseg: %d kmh\", kmh);
Textdraw0 = TextDrawCreate(576.000000, 428.000000, sebesseg);
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Textdraw file generated by\");
print(\"    Zamaroht\'s textdraw editor was loaded.\");
TextDrawAlignment(Textdraw0, 3);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, 16777215);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
}
else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
}
return 1;
}[/pawn]
Most ne azt tessék nézni hogy mennyit fog kiírni, késõbb realizálom:D. Az érdekel hogy miért ír ki warningot?
 
(30) : warning 213: tag mismatch

 
[pawn]
kmh = X+Y+Z/ 60;[/pawn]
erre

Rammstein

  • Vendég
nem méri a sebességet(FS)
« Válasz #1 Dátum: 2011. December 16. - 22:06:38 »
0
warningtól még menni fog a cucc!

dexi

  • Vendég
nem méri a sebességet(FS)
« Válasz #2 Dátum: 2011. December 16. - 22:08:52 »
0
És szerinted mûködni fog az FS?(Mutatja a sebességet?)

Elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
nem méri a sebességet(FS)
« Válasz #3 Dátum: 2011. December 16. - 22:59:19 »
0
1. Stuntzor legalább ne irj hülyeségeket -.- ahhoz hogy rendesen lefusson a kód nem szabad ilyen jellegû warningnak lennie...de ha neked igyis mennek a kódjaid akkor grat futtasd õket és ne post huntolj föleg ekkora baromságokkal, köszönöm a megértésed
2. dexi próbáld meg így:
[pawn]new Float:kmh;[/pawn]
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

nem méri a sebességet(FS)
« Válasz #4 Dátum: 2011. December 17. - 12:27:26 »
0
[pawn]#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
//new sebesseg[64];
//new Float:X,Float:Y,Float:Z;
//new kmh;
new Text:Textdraw0 [MAX_PLAYERS];
forward SpeedCheck();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"SpeedCheck\", 300, true);
for(new i=0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(200.0, 400.0,\"Speed: 0 KM/H\");//nézd meg! és javítsd a sajátodra!

TextDrawAlignment(Textdraw0
, 3);

TextDrawBackgroundColor(Textdraw0
, 255);

TextDrawFont(Textdraw0
, 3);

TextDrawLetterSize(Textdraw0
, 0.500000, 1.000000);

TextDrawColor(Textdraw0
, 16777215);

TextDrawSetOutline(Textdraw0
, 1);

TextDrawSetProportional(Textdraw0
, 1);

}


return 1;


}


public SpeedCheck()


{


for(new i=0; i <= MAX_PLAYERS; i++)


{


if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_PASSENGER || GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) {


new Tstring[32];


format(Tstring, 32, \"%.0f\", GetPlayerSpeed(i));


TextDrawSetString(Text:Textdraw0
, Tstring);

}


}


return 1;


}


public OnFilterScriptExit()


{


              for(new i=0; i <= MAX_PLAYERS; i++)


              {


TextDrawDestroy(Textdraw0
);

              }


return 1;


}


public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)


{


if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)


{


   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);


}


else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)


{


   TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);


}


return 1;


}


stock GetPlayerSpeed(playerid)


{


new Float:x,Float:y,Float:z;


if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))


GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);


else


GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);


return floatround((ServerVariables[sPEED_3D]?floatsqroot(x*x+y*y+z*z):floatsqroot(x*x+y*y))*100.0*1.6);


}[/pawn]


check it out!
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 17. - 12:29:49 írta LZLo-No.1 »

dexi

  • Vendég
nem méri a sebességet(FS)
« Válasz #5 Dátum: 2011. December 17. - 13:19:31 »
0
Undefined symbol GetPlayerSpeed.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal