#define MAX_BOLT 3new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] = {{-2237.6667,130.1852,1035.5250},{0.0,0.0,0.0},{0.0,0.0,0.0}};enum BoltAdatok{BoltPenz1,BoltPenz2,BoltPenz3}new BoltInfo[MAX_BOLT][boltAdatok];public OnGameModeInit(){ for(new x=0;x<MAX_BOLT;x++){format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); } if(fexist(file)) { BoltInfo
new Float:Bolt[MAX_BOLT][3]
x=0 // tehát az 1 2 3 lesz beolvasva de a tömb az 0 1 2... és a te első boltod a 0-án van
if(!fexist(fajl)) // Ha nem létezik a fájl
tömb.... new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] szerinted ha 0ról indul h érzékelje a 0 számot? x=0 // tehát az 1 2 3 lesz beolvasva de a tömb az 0 1 2... és a te első boltod a 0-án van vagy -1ről indítsad... vagy értékváltás de nem hinném h 3 bolthoz \"for\" ciklus kéne... elég a tömbszámot beírni akkor de mind 2 esetben működni fog :yawn:
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) //a nulla is lefut de a MAX_PLAYERS értéke (pl) 30 már nem, mivel nem is kéne mert ha max játékosok száma = 30, akkor csak 29 lehet a max ID-jú játékos, mivel van olyan játékos akinek az ID-je 0
BoltInfo[0][boltPenz1] = dini_Int(file,\"BoltPenz1\"); BoltInfo[1][boltPenz2] = dini_Int(file,\"BoltPenz2\"); BoltInfo[2][boltPenz3] = dini_Int(file,\"BoltPenz3\");
BoltInfo[boltPenz1][/quote]mert az x érték végig fut 0 1 2 re....és így nem lesz jó az érték enum BoltAdatok{ BoltPenz[3]}BoltInfo[boltPenz] = dini_Int(file,\"BoltPenz\"x\"\"); azt nem tom h az x úgy beilleszthető e de ha nem akkor ifelni kell ha 0 1 2 akkor BoltPenz1 Boltbenz2 BoltPenz3(ezek fálj nevek)és ha indításkor létrehozod akkor nem kell leállításkor \"!fexist\"valamint értéket is adnod kell neki... mikor nincs még létrehozva /*!fexist alá*/ BoltInfo[boltPenz] = 0; de ha így sem értetted meg.. amit nem hinnék, akkor írj rám és megírom neked :innocent:
enum BoltAdatok{ BoltPenz[3]}BoltInfo
/*!fexist alá*/ BoltInfo
ha for ciklust futtatsz \"jól\" az az x= -1
#define MAX_BOLT 3for(new x=0;x<MAX_BOLT;x++)
format(file,sizeof(file),\"/Modom/%s.ini\",GameModeName);
BoltInfo
#include <a_samp>#include <dini>#define MAX_BOLT 3enum BoltAdatok { BoltPenz,}new file[100],GameModeName[6] = \"qwert\";new BoltInfo[MAX_BOLT][boltAdatok];new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] = {{-2237.6667,130.1852,1035.5250},{0.0,0.0,0.0},{0.0,0.0,0.0}};#pragma unused Boltpublic OnFilterScriptInit(){new string[24]; for(new x = 0; x < MAX_BOLT; x++) {format(file, sizeof(file), \"/Modom/%s.ini\", GameModeName);if(!fexist(file)) dini_Create(file);if(fexist(file)){ format(string, sizeof(string), \"Bolt%d\", x); BoltInfo