Szerintem megírom a srácnak mert nem kajolja mi a fenét akarunk
re:
Nincs tesztelve,és jegyzettömbel írtam de sztm jó
#include <a_samp>
new inti[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & KEY_FIRE)//Ha lenyomja az ütés gombot
{
if(inti[playerid] == 1)// itt egy játékosnak ellenõrizzük hogy 1 az érték (játékban most inti van)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Ésszel legyél interiorban nem verekedünk\");
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
//Leírás
/*
Nemfog menni a dolog ha nem csinálod a következõt
mindig amikor belép egy intibe aláteszed ezt
inti[playerid] = 1;
amikor kijön ezt:
inti[playerid] = 0;
*/
Tudom nem egésszen az ami neked kell :confused:
De ebbõl meglehet már írni ha nem megy írj és megcsinálom
Akkor már pawnoval
Re2:
Kérésedre itt van az új teszteltem megy!!
#include <a_samp>
new inti[MAX_PLAYERS];
new figy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
inti[playerid] = 0;
figy[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
inti[playerid] = 0;
figy[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & KEY_FIRE)//Ha lenyomja az ütés gombot
{//alap sorlezaras
if(inti[playerid] == 1)// itt egy játékosnak ellenõrizzük hogy 1 az érték (játékban most inti van)
{//Inti sorlezaras
if(figy[playerid] == 1)
{
figy[playerid] = 2;
ShowPlayerDialog(playerid, 0001, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Interiorban nem verekedünk! 1/3\",\"Ok\",\"Ok\");
return 0;
}
if(figy[playerid] == 2)
{
figy[playerid] = 3;
ShowPlayerDialog(playerid, 0002, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Interiorban nem verekedünk! 2/3\",\"Ok\",\"Ok\");
return 0;
}
if(figy[playerid] == 3)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0003, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Gratulálok! Le vagy fegyverezve\",\"Ok\",\"Ok\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
figy[playerid] = 1;
return 0;
}
}//inti Sorlezaras
}//alap sorlezaras
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/tesz\", cmdtext, true, 10) == 0)// egy teszt ez úgy csinál mintha interiorba lennénk hisz átállítja az inti-t 1 re
{
inti[playerid] = 1;
return 1;
}
return 0;
}
//Leírás
/*
Nemfog menni a dolog ha nem csinálod a következõt
mindig amikor belép egy intibe aláteszed ezt
inti[playerid] = 1;
amikor kijön ezt:
inti[playerid] = 0;
*/