ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
Nem jelenik meg az anim, pedig elvileg mennie kéneegy egyszerû paranccsal leteszteltem, mûködik..szóval valamit te hagytál ki, vagy a parancsoddal van valami gond...
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new RandomHurt[MAX_PLAYERS];
RandomHurt[playerid] = random(6)+1;
if(RandomHurt[playerid] == 1)
{
if(bodypart == 3)
{
pInfo[playerid][body_Part_Torso] = 1;//torzó
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a mellkasodba!\");
SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
}
if(bodypart == 4)
{
pInfo[playerid][body_Part_Groin] = 1;//ágyék
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál az ágyékon!\");
SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
}
if(bodypart == 5)
{
pInfo[playerid][body_Part_Left_Arm] = 1;//ball kéz
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball kezeden!\");
}
if(bodypart == 6)
{
pInfo[playerid][body_Part_Right_Arm] = 1;//jobb kéz
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb kezeden!\");
}
if(bodypart == 7)
{
pInfo[playerid][body_Part_Left_Leg] = 1;//ball láb
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball lábadra!\");
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
}
if(bodypart == 8)
{
pInfo[playerid][body_Part_Right_Leg] = 1;//jobb láb
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb lábadra!\");
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
}
if(bodypart == 9)
{
pInfo[playerid][body_Part_Head] = 1;//jobb kéz
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus fejsérülést szenvedtél!\");
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_FACE\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
}
}
return 1;
}