GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbee0170 - 2011. október 30. - 10:27:25
-
sziasztok
elkezdtem írni egy mod-ot de nemtudom mér mikor felmegyek nemlehet megütni a másik playert. de mér ? :D
pedig azlenne a mod lényege :D
és a másik kérdésem. itt ez a parancs de mindenki tudja használni. miér ? :D
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Szolgálatba álltál!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100); // Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); // Deagle
GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); // Gumibot
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 100); //M4
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Kevlár //mellény
SetPlayerHealth(playerid, 100); //HP //élet
SetPlayerSkin(playerid, 280); //skin
return 1;
}
}[/pawn]
köszi a segítséget :D
++++
-
Csak ütni nem tudod?Lõni igen?
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Szolgálatba álltál!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100); // Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); // Deagle
GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); // Gumibot
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 100); //M4
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Kevlár //mellény
SetPlayerHealth(playerid, 100); //HP //élet
SetPlayerSkin(playerid, 280); //skin
return 1;
}
}[/pawn]
-
igen lõni tudom :D de nemtudom mér eddig jóvolt >.<
-
Ütni? OnPlayerKeyStateChange eljárást bemásolnád?
A parancs, javítva.:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Szolgálatba álltál!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100); // Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); // Deagle
GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); // Gumibot
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 100); //M4
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Kevlár //mellény
SetPlayerHealth(playerid, 100); //HP //élet
SetPlayerSkin(playerid, 280); //skin
}
return 1;
}[/pawn]
-
Ütni? OnPlayerKeyStateChange eljárást bemásolnád?
A parancs, javítva.:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Szolgálatba álltál!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 100); // Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); // Deagle
GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); // Gumibot
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 100); //M4
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Kevlár //mellény
SetPlayerHealth(playerid, 100); //HP //élet
SetPlayerSkin(playerid, 280); //skin
}
return 1;
}[/pawn]
bemásolnám ha lenne XD
am a parancs alapból úgy van nekem és hiába vok rcon nem megy :D
-
am a parancs alapból úgy van nekem és hiába vok rcon nem megy :D
Hát nem éppen így van. Mert neked volt ! az IsPlayerAdmin elõtt + a lezárás se jó helyen volt.
Ezt másold be nyugodtan és jó lesz. ;)
-
Vagy a server.cfg-ben:
friendlyfire 0 van írva.
friendlyfire 1 -re tedd
-
Vagy a server.cfg-ben:
friendlyfire 0 van írva.
friendlyfire 1 -re tedd
olyan sincs de már van :D
átírtam és nemjó :D
-
Gondod szerintem az lehet hogy olyan helyen próbálod ami plusz betett object/ek és ez az object/ek víz felett van/nak.
Ez SA-MP hiba vidd az objecteket úgymond alap szárazföld fölé.
A parancsban meg írd át a cmd- részt cmdtext-re mert valószínû nem jól használod az strtok-funkciót.
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/szolgálat\", true) == 0)[/pawn]
-
igen már rájöttem énis h a mappolt pálya miatt nem mûködik.
és a parancsom már jó köszönöm a segítségeket
zárok