Szerző Téma: Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget  (Megtekintve 1221 alkalommal)

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 22:18:32 »
0 Show voters
üfv az lenne aproblem hogy ezel megcsinálom a textdrawokat
 
m15[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-2, Yym[playerid]-82, \"Bank kep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m15[playerid], 0.000000, 3.200000);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m15[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m15[playerid], -65281);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m15[playerid], Xxm[playerid]+55, 47.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m15[playerid], 1);
m16[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-109, Yym[playerid]-82, \"lakcimkep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m16[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m16[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m16[playerid], -1);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m16[playerid], Xxm[playerid]-52, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m16[playerid], 1);
m17[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-154, Yym[playerid]-9, \"jogsikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m17[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m17[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m17[playerid], -16711681);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m17[playerid], Xxm[playerid]-220, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m17[playerid], 1);
m18[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-109, Yym[playerid]-9, \"munkavalaloikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m18[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m18[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m18[playerid], 65535);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m18[playerid], Xxm[playerid]-52, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m18[playerid], 1);
m19[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-2, Yym[playerid]-9, \"Forgalmikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m19[playerid], 0.000000, 3.200000);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m19[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m19[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m19[playerid], Xxm[playerid]+55, 47.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m19[playerid], 1);
m20[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,Xxm[playerid]-154, Yym[playerid]-82, \"Szemelyikep\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,m20[playerid], 0.000000, 3.199999);
PlayerTextDrawUseBox(playerid,m20[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid,m20[playerid], 16777215);
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m20[playerid], Xxm[playerid]-220, 0.000000);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,m20[playerid], 1);
//======================Szövegek=======================================================
m9[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-216, Yym[playerid]-73, \"Szemelyi\");
TextDrawLetterSize(m9[playerid], 0.409999, 1.000000);
TextDrawColor(m9[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m9[playerid], 0);
m10[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-110, Yym[playerid]-73, \"Lakcim\");
TextDrawLetterSize(m10[playerid], 0.560000, 1.000000);
TextDrawColor(m10[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m10[playerid], 0);
m11[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-3, Yym[playerid]-73, \"Bank kartya\");
TextDrawLetterSize(m11[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(m11[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m11[playerid], 0);
m12[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-218, Yym[playerid], \"Jogositvany\");
TextDrawLetterSize(m12[playerid], 0.310000, 1.000000);
TextDrawColor(m12[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m12[playerid], 0);
m13[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-111, Yym[playerid], \"Munkavallaloi\");
TextDrawLetterSize(m13[playerid], 0.270000, 1.000000);
TextDrawColor(m13[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m13[playerid], 0);
m14[playerid] = TextDrawCreate(Xxm[playerid]-4, Yym[playerid], \"Forgalmi\");
TextDrawLetterSize(m14[playerid], 0.419999, 1.000000);
TextDrawColor(m14[playerid], 255);
TextDrawSetShadow(m14[playerid], 0);

 
és ezzel pedig lekérem meikre kattintott rá
 
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == ptd[playerid])
    {
MutatMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m20[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m19[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m18[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m17[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m16[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
else
if(playertextid == m15[playerid])
    {
ElrejtMenu(playerid);
}
    return 1;
}

 
és nem tudom mér de nem irja ki a szövegeket vagy is kiirja csak a kep mögé tehát nem látható csak a m12(jogosítvány) látható, nem látom benne a logikát
és valamiért csak a 15 és a 19 es képre tudok lépni
az Xxm értéke 400 az Yym é pedig 258
segítséget elõre is köszi én nem jutok vele már mire pawno hibátlannak mutatja de áh
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 19. - 16:01:04 írta Flash »

Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 19. - 15:39:59 »
0 Show voters
Helló. Elsõre láttam ilyen scriptet. Igazábol csak találgatok, hogy ez mire lessz jó. Ez csak egy feltételezés, de szerintem az a hiba, hogy az OnPlayerClickPlayerTextDraw nál else-t irtál mindenhez. Az \"else\" azt jelenti hogy különben. Ezt akkor szokták használni amikor valamit feltételeznek, és ha a feltétel hamis, akkor jön a képbe ez az else. Azt hiszem neked ott case-t kellene használni. Azért gondolom ezt, mert én úgy látom, hogy 2 \"parancs\" között else van. Én úgy tudom, ha egy if ben több dolgot szeretne valaki definálni, akkor azt a case-l teszi.
if(playertextid == m20[playerid])
    {
        ElrejtMenu(playerid);
        }
        else
        if(playertextid == m19[playerid])
    {
        ElrejtMenu(playerid);
        }
Megjegyzés: Azért nem raktam [pawn] közé, hogy érzékeltessem mit akarok mondani.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #2 Dátum: 2014. augusztus 19. - 15:57:26 »
0 Show voters
Ne mondj baromságot.
\'case\'t Switchben használunk. Teljesen más. Az az else ott megfelelõ, nézd csak:
 
if(playertextid == ptd[playerid])
    {
        MutatMenu(playerid);
        }
        else
        if(playertextid == m20[playerid])
    {
[/quote]
ha playertextid egyenlõ ptd[playerid]el
akkor
      MutatMenu(playerid);
zárás
ELSE(ha nem egyenlõ)
de playertextid egyenlõ m20[playerid]el
akkor
stb..
Ugynaz mintha egy sorban írnád, hogy \'else if\'

Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #3 Dátum: 2014. augusztus 19. - 16:05:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: BackUP date=1408456646\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50180\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne mondj baromságot.
\'case\'t Switchben használunk. Teljesen más. Az az else ott megfelelõ, nézd csak:
 
if(playertextid == ptd[playerid])
    {
        MutatMenu(playerid);
        }
        else
        if(playertextid == m20[playerid])
    {
ha playertextid egyenlõ ptd[playerid]el
akkor
      MutatMenu(playerid);
zárás
ELSE(ha nem egyenlõ)
de playertextid egyenlõ m20[playerid]el
akkor
stb..
Ugynaz mintha egy sorban írnád, hogy \'else if\'
 
[/quote]
Kössz akkor a helyesbítést :), én még soha nem foglalkoztam ilyennel.

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #4 Dátum: 2014. augusztus 19. - 21:33:19 »
0 Show voters
az nem nagyon befojásolja a td-k létrehozását ha azokat mind kitörlöm az egész OnPlayerClickPlayerTextDraw-ot akkor is ugyan az a hiba nem hozza létre rendesen a td-ket

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #5 Dátum: 2014. augusztus 26. - 10:20:09 »
0 Show voters
PlayerTextDrawTextSize(playerid,m20[playerid], Xxm[playerid]-220, 0.000000);

 
Ha az xxm kisebb, mint 220, valószínûleg lehetetlen lesz kattintani, mivel, 0, vagy alacsonyabb textdraw ilyen bugos, matematikailag pedig nincsen területe.
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 26. - 13:06:57 írta Dfoglalo »

Nem lehet rákattintani a textdrawra és nem irja rá a szöveget
« Válasz #6 Dátum: 2014. augusztus 27. - 12:57:35 »
0 Show voters
Klikkelési zónát kell növelni...
PlayerTextDrawTextSize -al van a baj mivel Xxm[playerid]-220 és 0
nemtom mekkora a TD de próbálkozz 70,70-el aztán 1-2 próba után be lehet lõni jóra azt
amúgy én inkább a rendes TextDraw-ot ajánlom és nem a Playert mivel az (NEKEM) nem jelenítette meg az ékezeteket fixchars-al SEM

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal