-
Hali. Egy régi problémával szembesültem, ami így, hogy kezd beindulni ismét a szeró, kezd idegesíteni.
Vannak játékosok, akik nem látják a mapolt objecteket. Streamer-t használok, és bár én akárhányszor újraraktam a gépet, sa-t, sosem volt ilyen velem. de másnak igen. Mi lehet a probléma? És miért csak bizonyos playereknél?
-
Lassú a Netjük/gépük.
Vagy a szerver gép nem bírja (Amit kétlek, már ha hostolt)
-
Lassú a Netjük/gépük.
Vagy a szerver gép nem bírja (Amit kétlek, már ha hostolt)
clans-os....és más szerveren meg látják...amikor úton voltam, a telóm netjét osztottam meg a laptopra, akkor is betöltöttek.....a többi clans-os szerón meg látják, szóval ezek a lehetõségek kiestek :S
-
Streamerbõl a 0.3z -set használod? (Már ha.. 0.3z -s a szervered, ha nem akkor a szerver verzióhoz valót?)
És a plugint frissítetted? És a Frissített INC el le fordítottad a módot/scriptet?
-
Streamerbõl a 0.3z -set használod? (Már ha.. 0.3z -s a szervered, ha nem akkor a szerver verzióhoz valót?)
És a plugint frissítetted? És a Frissített INC el le fordítottad a módot/scriptet?
ezzel a lehetõséggel az a baj, hogy már 0.3x-en is volt ilyen gond....de azért majd frissítek, ha lesz rá idõm, hátha ez a megoldás :D de azért még szívesen meghallgatok más opciókat is, ha valakinek van ötlete :)
-
Másolj be egy object kódot, mármint, hogy hogyan hozod létre.
-
Másolj be egy object kódot, mármint, hogy hogyan hozod létre.
na most van az, hogy a streamer cuccait frissítettem, lefuttattam mindent, amiben streamer van, és a probléma még mindig fent áll.
az object kódok pedig a szokásosak, amit a convertffs.com ki ad.
CreateDynamicObject(18450,2127.8000000,2862.8000000,18.0000000,0.0000000,340.0000000,88.7470000); //object(cs_roadbridge04) (1)
-
Bár a probléma okát nem tudom megfejteni mi lehet, esetlegesen ez akkor szokott elõfordulni, ha a szerver használ textúra modellezéseket és azok materialjának .txt konvertálása nem kettõ hatványainak a pixelére van állítva, valamint a collision is elcsúszva van és hasonló dolgok.
Ugyan így játékos szempontjából is, ha túl sokat modelezett kevés memóriája van és nem tudja betölteni az adott tárgynak a textúráját és emiatt nem látja fizikailag vagy a letöltött modelje hibásan vagy túl sok memóriát igénylõen vagy kialakítva.
Ha netán mégsem ezek a problémák, akkor ajánlom figyelmedbe, hogy azoknak az embereknek akiknek ilyen problémájuk akad, oldd meg azzal, hogy:
1.Parancsba építed a lenti kódot
2.OnPlayerUpdate-nél hívod meg a lenti kódot, ezáltal folyamatosan updatelni fogja a játékos körüli zónát. Az esetleges laggok elkerülése végett, csinálhatsz egy olyat, hogy a tömbödbe ahova mentesz létrehozol külön, csak azoknak a játékosoknak egy változót akiknek nem töltõdik be rendesen és OnPlayerUpdatnál lekérdezed annak a változónak az értékét és ha igaz akkor csak nekik fog lefutni a kód és folyamatos frissítés csak nekik fog szólni így kevésbé lesz leterhelt a szerver. :\'D
CMD:frissit(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
// if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
// {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
// }
return 1;
}
Mi is a Streamer_UpdateEx függvény? Itt olvashatsz utána: http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
Remélem választ és megoldást tudtam adni a problémádra :)
-
ez a frissitéses parancs nem rossz ötlet, majd kipróbálom, ha lesz rá idõm :)
E ez sem oldotta meg xd
ha streamer nélkül csinálom, akkor mennyi a max object szám? xd
-
1000. De az nem lesz megoldás. Próbálj meg egy régebbi, 2.7.1 helyett 2.7-es streamert leszedni, azt mondják az stabilabb. Ha viszont tényleg 0.3x óta fenn áll a problémád, és mindenki másnak jó a streamer, lehet nem a plugin a szar :D
-
1000. De az nem lesz megoldás. Próbálj meg egy régebbi, 2.7.1 helyett 2.7-es streamert leszedni, azt mondják az stabilabb. Ha viszont tényleg 0.3x óta fenn áll a problémád, és mindenki másnak jó a streamer, lehet nem a plugin a sz*r :D
de idegesítõ. hogy sokan nem látják, és így a játékosok is kevesebben vannak..:( és ismétlem, nagyon idegesítõ xdd
-
Hali. Egy régi problémával szembesültem, ami így, hogy kezd beindulni ismét a szeró, kezd idegesíteni.
Vannak játékosok, akik nem látják a mapolt objecteket. Streamer-t használok, és bár én akárhányszor újraraktam a gépet, sa-t, sosem volt ilyen velem. de másnak igen. Mi lehet a probléma? És miért csak bizonyos playereknél?
-
Lassú a Netjük/gépük.
Vagy a szerver gép nem bírja (Amit kétlek, már ha hostolt)
-
Lassú a Netjük/gépük.
Vagy a szerver gép nem bírja (Amit kétlek, már ha hostolt)
clans-os....és más szerveren meg látják...amikor úton voltam, a telóm netjét osztottam meg a laptopra, akkor is betöltöttek.....a többi clans-os szerón meg látják, szóval ezek a lehetõségek kiestek :S
-
Streamerbõl a 0.3z -set használod? (Már ha.. 0.3z -s a szervered, ha nem akkor a szerver verzióhoz valót?)
És a plugint frissítetted? És a Frissített INC el le fordítottad a módot/scriptet?
-
Streamerbõl a 0.3z -set használod? (Már ha.. 0.3z -s a szervered, ha nem akkor a szerver verzióhoz valót?)
És a plugint frissítetted? És a Frissített INC el le fordítottad a módot/scriptet?
ezzel a lehetõséggel az a baj, hogy már 0.3x-en is volt ilyen gond....de azért majd frissítek, ha lesz rá idõm, hátha ez a megoldás :D de azért még szívesen meghallgatok más opciókat is, ha valakinek van ötlete :)
-
Másolj be egy object kódot, mármint, hogy hogyan hozod létre.
-
Másolj be egy object kódot, mármint, hogy hogyan hozod létre.
na most van az, hogy a streamer cuccait frissítettem, lefuttattam mindent, amiben streamer van, és a probléma még mindig fent áll.
az object kódok pedig a szokásosak, amit a convertffs.com ki ad.
CreateDynamicObject(18450,2127.8000000,2862.8000000,18.0000000,0.0000000,340.0000000,88.7470000); //object(cs_roadbridge04) (1)
-
Bár a probléma okát nem tudom megfejteni mi lehet, esetlegesen ez akkor szokott elõfordulni, ha a szerver használ textúra modellezéseket és azok materialjának .txt konvertálása nem kettõ hatványainak a pixelére van állítva, valamint a collision is elcsúszva van és hasonló dolgok.
Ugyan így játékos szempontjából is, ha túl sokat modelezett kevés memóriája van és nem tudja betölteni az adott tárgynak a textúráját és emiatt nem látja fizikailag vagy a letöltött modelje hibásan vagy túl sok memóriát igénylõen vagy kialakítva.
Ha netán mégsem ezek a problémák, akkor ajánlom figyelmedbe, hogy azoknak az embereknek akiknek ilyen problémájuk akad, oldd meg azzal, hogy:
1.Parancsba építed a lenti kódot
2.OnPlayerUpdate-nél hívod meg a lenti kódot, ezáltal folyamatosan updatelni fogja a játékos körüli zónát. Az esetleges laggok elkerülése végett, csinálhatsz egy olyat, hogy a tömbödbe ahova mentesz létrehozol külön, csak azoknak a játékosoknak egy változót akiknek nem töltõdik be rendesen és OnPlayerUpdatnál lekérdezed annak a változónak az értékét és ha igaz akkor csak nekik fog lefutni a kód és folyamatos frissítés csak nekik fog szólni így kevésbé lesz leterhelt a szerver. :\'D
CMD:frissit(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
// if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
// {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
// }
return 1;
}
Mi is a Streamer_UpdateEx függvény? Itt olvashatsz utána: http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
Remélem választ és megoldást tudtam adni a problémádra :)
-
ez a frissitéses parancs nem rossz ötlet, majd kipróbálom, ha lesz rá idõm :)
E ez sem oldotta meg xd
ha streamer nélkül csinálom, akkor mennyi a max object szám? xd
-
1000. De az nem lesz megoldás. Próbálj meg egy régebbi, 2.7.1 helyett 2.7-es streamert leszedni, azt mondják az stabilabb. Ha viszont tényleg 0.3x óta fenn áll a problémád, és mindenki másnak jó a streamer, lehet nem a plugin a szar :D
-
1000. De az nem lesz megoldás. Próbálj meg egy régebbi, 2.7.1 helyett 2.7-es streamert leszedni, azt mondják az stabilabb. Ha viszont tényleg 0.3x óta fenn áll a problémád, és mindenki másnak jó a streamer, lehet nem a plugin a sz*r :D
de idegesítõ. hogy sokan nem látják, és így a játékosok is kevesebben vannak..:( és ismétlem, nagyon idegesítõ xdd