public Health()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(gPlayerSpawned == 1)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(i, health);
if(health < 30)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
RemovePlayerFromVehicle(i);
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
}
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
}
}
}
}
Na szóval... Azért tud mozogni, mert nem fagyasztottad le.
És az animációkat érdemes 2szer elküldeni, mert sokszor bebuggolnak.
public Health()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(gPlayerSpawned == 1)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(i, health);
if(health < 30)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
RemovePlayerFromVehicle(i);
TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
}
TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
}
}
}
}
Ennyit tudok segíteni, majd ha a gépemnél leszek akkor lehet hogy többet is tudok majd. (Mert most nem az én gépemrõl írok)
Segít parancsba írd ezt,hogy felold a fagyasztást.
TogglePlayerControllable(id,1);
Az id-t cseréld le a saját változódra,a segítségre szoruló emberére.