Szerző Téma: Nem látszanakk az animok  (Megtekintve 1137 alkalommal)

Nem látszanakk az animok
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 17:01:12 »
0 Show voters
Üdv, megvan az animba esés 0.3a ba kitünõen ment de 0.3b be már nemjó az az ember aki animba esik nemlátja de mi látjuk és elvileg nemszabadna mozognia de õ tud:s

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
Nem látszanakk az animok
« Válasz #1 Dátum: 2010. augusztus 25. - 19:08:17 »
0 Show voters
Így nem nagyon tudok segtséget nyújtani! Le kéne ide írnod a forráskódot.
Ám nálam ugyanez van a telefonos Special Action-nal valamiért.

Nem látszanakk az animok
« Válasz #2 Dátum: 2010. augusztus 25. - 19:47:25 »
0 Show voters
 public Health()
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(gPlayerSpawned == 1)
            {
               new Float:health;
            GetPlayerHealth(i, health);
            if(health < 30)
            {
                 if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
             {
             RemovePlayerFromVehicle(i);
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
                    }
                ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                    GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
       }
            }
        }
    }

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
Nem látszanakk az animok
« Válasz #3 Dátum: 2010. augusztus 25. - 19:52:44 »
0 Show voters
Na szóval... Azért tud mozogni, mert nem fagyasztottad le.
És az animációkat érdemes 2szer elküldeni, mert sokszor bebuggolnak.
 
Idézetet írta: Filippo_Salieri date=1282758445\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2988\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 public Health()
{
   for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
       {
           if(gPlayerSpawned == 1)
           {
              new Float:health;
            GetPlayerHealth(i, health);
            if(health < 30)
            {
                if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
             {
             RemovePlayerFromVehicle(i);
                       TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
                       ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);//az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                       GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
                   }
                   TogglePlayerControllable(i,0); //igy biztos hogy nem fog tudni mozogni
       ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                    ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //az animaciokat érdemes 2szer elküldeni mert sokszor bebuggolnak
                   GameTextForPlayer(i, \"~r~Ossze estel!! Hivj mentot!! /hivas mento\", 5000, 3);
       }
           }
       }
   }

 

Ennyit tudok segíteni, majd ha a gépemnél leszek akkor lehet hogy többet is tudok majd. (Mert most nem az én gépemrõl írok)
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 25. - 19:55:18 írta Bart »

Nem látszanakk az animok
« Válasz #4 Dátum: 2010. augusztus 25. - 21:24:04 »
0 Show voters
Most azabaj hogy teljesen befagyasztja tehát /segit és nem modzdul meg:D

Nem látszanakk az animok
« Válasz #5 Dátum: 2010. augusztus 25. - 23:37:49 »
0 Show voters
Segít parancsba írd ezt,hogy felold a fagyasztást.
 
TogglePlayerControllable(id,1);

 
Az id-t cseréld le a saját változódra,a segítségre szoruló emberére.

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
Nem látszanakk az animok
« Válasz #6 Dátum: 2010. augusztus 26. - 17:20:40 »
0 Show voters
és az animok mennek?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal