CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance);
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
CreateDynamicObject(977, -1281.70764, 481.19116, 26.93272, 0.00000, 0.00000, 101.00000);CreateDynamicObject(977, -1284.77209, 484.12900, 31.13530, 0.00000, 0.00000, 10.00000);CreateDynamicObject(1569, -1284.66833, 484.00113, 30.01069, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
Neked hibásak a kódjaid mivel csak a modell azonosító száma van megadva meg a paraméterek, pozíciók. A helyes megoldás így van: CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
Ha nem értesz a scripteléshez, ne rondíts bele légyszíves. Köszi, mindenki nevében, oh magasságos.Alapértelmezett értékek meg vannak adva, elég csak a modelid, és a pozíciók.
echo Executing Server Config...lanmode 0rcon_password asdasdasdmaxplayers 30port 7777hostname tesztgamemode0 modfilterscript villogo indexplugins streamer.dll sscanf.dllquery 1weburl www.noobrain.dkonfoot_rate 40incar_rate 40weapon_rate 40stream_distance 300.0stream_rate 1000maxnpc 0logtimeformat [%H:%M:%S]onfoot_rate 40incar_rate 40weapon_rate 40stream_distance 300.0stream_rate 1000language Magyar