#include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #pragma tabsize 0 #define DM 201 new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DM) { if(response) { switch(listitem) { case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS }}return 1;} return 0;} public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0){if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");dmid[playerid] = -1;SpawnPlayer(playerid);return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0){ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");return 1;}return 0;}
#include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #pragma tabsize 0 #define DM 201 new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid){switch(dmid[playerid]){case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm{SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,4,1); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm{SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,24,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,34,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm{SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennélSetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatásResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOSGivePlayerWeapon(playerid,20,100); // FelfegyverzésGivePlayerWeapon(playerid,32,10); // FelfegyverzésSetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be}default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál voltGivePlayerMoney(playerid,100);GivePlayerWeapon(playerid,1,1);SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS}}return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DM) { if(response) { switch(listitem) { case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS } } return 1; } return 0;} public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0){if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");dmid[playerid] = -1;SpawnPlayer(playerid);return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");return 1;} if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0){dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOSSpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolásaSendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");return 1;}if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0){ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");return 1;}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0){if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");dmid[playerid] = -1;SpawnPlayer(playerid);return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0){if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");dmid[playerid] = -1;SpawnPlayer(playerid);return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); Ez nincs jól lezárva.
Már ne haragudj de ilyen kódot nem könnyû átlátni, értelmetlen értékek (-1), rengeteg indentációs hiba, olvasgass leírásokat és utána már meg fogod tudni írni egymagad hibátlanul ha jól odafigyelsz..