-
HyÍrtam egy ilyen srciptet és mikor beírom /DmZones akkor azt írja a parncs nem létezik miért??
#include <a_samp>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#pragma tabsize 0
#define DM 201
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DM)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
-
így? És ha a módban van nincs benne zcmd include?
#include <a_samp>
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#pragma tabsize 0
#define DM 201
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DM)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
return 1;
}
-
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
Ez nincs jól lezárva.
-
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
Ez nincs jól lezárva.
És hogy tudnám jól lezárnI???
-
Már ne haragudj de ilyen kódot nem könnyû átlátni, értelmetlen értékek (-1), rengeteg indentációs hiba, olvasgass leírásokat és utána már meg fogod tudni írni egymagad hibátlanul ha jól odafigyelsz..
-
Már ne haragudj de ilyen kódot nem könnyû átlátni, értelmetlen értékek (-1), rengeteg indentációs hiba, olvasgass leírásokat és utána már meg fogod tudni írni egymagad hibátlanul ha jól odafigyelsz..
Hol olvashatok ilyet....
meg miért lenne sok idõ? 2perc volt öszerakni is igaz szar az egész ><
-
Itt van ez a leírás http://sampforum.hu/index.php?topic=31006.0 csak 2 változót hoztam benne létre írd átt 1 -re és jó lesz.. :) Migyárt modosítom akkor :)