GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [HUN][BC]Ricsi - 2011. április 09. - 12:15:17

Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: [HUN][BC]Ricsi - 2011. április 09. - 12:15:17
Hello!
Az lenne a problémám,hogy nem jönnek be az MTA 0.3c objektek(streamert használok) :angry:
Valami ilyesmit kellene használnom: http://sampforum.hu/index.php?topic=9278.msg106253#msg106253  :dodge:
De nem nagyon értem meg :-\\
Segítség :laugh:
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: Buba - 2011. április 09. - 12:20:37
#include <mtamap>
public OnGameModeInit( )
{
    LoadMtaMap(\"xy.map\");
}

 
A .map fájl legyen a scriptfiles mappában
mtamap.inc
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: lusta19 - 2011. április 09. - 12:24:13
Volt már vagy 5-6 ilyen téma, használd a keresöt
Amugy:
nos.:
na igy csináld:
sscanf2  letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod  sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins  [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
 
#include < sscanf2 >

 
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
 
#include <mtamap>

 
A GameModeInit alá petig ezt:
 
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);

 
Ja és .map filet  pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Bubu most szolok hogy az az inc-nem jó!!
Ez müködik:http://solidfiles.com/d/eafe/
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: [HUN][BC]Ricsi - 2011. április 09. - 12:35:56
Beírom a mód elejére: #include <sscanf2> azt lefagy a pawno :angry: :mistrust:
És azt hogy értitek (.map fájlt tegyem be a scriptfiles mappába) nekem nincs is .map fájlom :mistrust:
Annyira ne röhögjetek ki lécci :shy: :amazed:
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: Buba - 2011. április 09. - 12:49:30
Megépítettél valamit MTA-ban és elmentetted, és akkor lett egy .map fájlod :D
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: [HUN][BC]Ricsi - 2011. április 09. - 12:50:46
És ha letöltöttem? ;D
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: lusta19 - 2011. április 09. - 12:52:48
bazzz pl stun.map
izé.map  :D
Az a fájl neve  :angel:
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: [HUN][BC]Ricsi - 2011. április 09. - 12:57:49
Na most már csak az a kérdés mér fagy le a pawno ha beírom,hogy #include <sscanf2> :mistrust:
Cím: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
Írta: TengeriMalac - 2011. április 09. - 15:48:10
OFF: Nem értem, mi bajotok a sima sscanf függvénnyel... Én vígan elvagyok vele.. Plugin nélkül xD
ON: Írj egy convertáló scriptet, az sokat segít [sztem]