#include <mtamap>
public OnGameModeInit( )
{
    LoadMtaMap(\"xy.map\");
}
 
A .map fájl legyen a scriptfiles mappában
mtamap.inc
			
			
			
				Volt már vagy 5-6 ilyen téma, használd a keresöt 
Amugy:
nos.:
na igy csináld:
sscanf2  letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod  sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins  [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
 
#include < sscanf2 >
 
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
 
#include <mtamap>
 
A GameModeInit alá petig ezt:
 
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);
 
Ja és .map filet  pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Bubu most szolok hogy az az inc-nem jó!!
Ez müködik:http://solidfiles.com/d/eafe/