#include <mtamap>
public OnGameModeInit( )
{
LoadMtaMap(\"xy.map\");
}
A .map fájl legyen a scriptfiles mappában
mtamap.inc
Volt már vagy 5-6 ilyen téma, használd a keresöt
Amugy:
nos.:
na igy csináld:
sscanf2 letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
#include < sscanf2 >
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
#include <mtamap>
A GameModeInit alá petig ezt:
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);
Ja és .map filet pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Bubu most szolok hogy az az inc-nem jó!!
Ez müködik:http://solidfiles.com/d/eafe/