Szerző Téma: Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek  (Megtekintve 1370 alkalommal)

Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Dátum: 2011. április 09. - 12:15:17 »
0 Show voters
Hello!
Az lenne a problémám,hogy nem jönnek be az MTA 0.3c objektek(streamert használok) :angry:
Valami ilyesmit kellene használnom: http://sampforum.hu/index.php?topic=9278.msg106253#msg106253  :dodge:
De nem nagyon értem meg :-\\
Segítség :laugh:

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #1 Dátum: 2011. április 09. - 12:20:37 »
0 Show voters
#include <mtamap>
public OnGameModeInit( )
{
    LoadMtaMap(\"xy.map\");
}

 
A .map fájl legyen a scriptfiles mappában
mtamap.inc

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #2 Dátum: 2011. április 09. - 12:24:13 »
0 Show voters
Volt már vagy 5-6 ilyen téma, használd a keresöt
Amugy:
nos.:
na igy csináld:
sscanf2  letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod  sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins  [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
 
#include < sscanf2 >

 
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
 
#include <mtamap>

 
A GameModeInit alá petig ezt:
 
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);

 
Ja és .map filet  pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Bubu most szolok hogy az az inc-nem jó!!
Ez müködik:http://solidfiles.com/d/eafe/
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 09. - 12:26:05 írta <[Lu$ta]> »

Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #3 Dátum: 2011. április 09. - 12:35:56 »
0 Show voters
Beírom a mód elejére: #include <sscanf2> azt lefagy a pawno :angry: :mistrust:
És azt hogy értitek (.map fájlt tegyem be a scriptfiles mappába) nekem nincs is .map fájlom :mistrust:
Annyira ne röhögjetek ki lécci :shy: :amazed:
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 09. - 12:45:08 írta [HUN][BC]Ricsi »

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #4 Dátum: 2011. április 09. - 12:49:30 »
0 Show voters
Megépítettél valamit MTA-ban és elmentetted, és akkor lett egy .map fájlod :D

Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #5 Dátum: 2011. április 09. - 12:50:46 »
0 Show voters
És ha letöltöttem? ;D

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #6 Dátum: 2011. április 09. - 12:52:48 »
0 Show voters
bazzz pl stun.map
izé.map  :D
Az a fájl neve  :angel:
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 09. - 12:57:01 írta <[Lu$ta]> »

Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #7 Dátum: 2011. április 09. - 12:57:49 »
0 Show voters
Na most már csak az a kérdés mér fagy le a pawno ha beírom,hogy #include <sscanf2> :mistrust:

Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek
« Válasz #8 Dátum: 2011. április 09. - 15:48:10 »
0 Show voters
OFF: Nem értem, mi bajotok a sima sscanf függvénnyel... Én vígan elvagyok vele.. Plugin nélkül xD
ON: Írj egy convertáló scriptet, az sokat segít [sztem]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal